فروش اقساطی جک S3 با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری | besturnblog

از همان مجله خبری خودرو بسترن فاو ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد. این خودرو دارای 2 کیسه هوای ایمنی (برای تیپ های فول و سفارشی)، سیستم ضد بلوکه ترمز ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی آغاز حرکت از روی تپه ، سیستم های کمکی ترمز می باشد. خودروی جک S3 از تولیدات این شرکت است که در ماه اگوست سال 2014 وارد بازار چین شد. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. یکی از انواع معروف خودورهای کراس اور چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک S3 می باشد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

آپشن های رفاهی خودرو جک S3:

این خودرو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

http://betheme.ir

هر دو نسخه اتومات و دستی جک s5 دارای یک نوع موتور هستند و فقط میزان تولید قدرت در این دو نسخه متفاوت است. اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.

  • این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند.
  • طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند.
  • از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد.
  • از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند.
از جمله امکانات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های جک، طراحی ارگونومی ، اسب بخار 103 و موتور پر قدرت اشاره کرد. این خودرو همانند سایر خودروهای جک در بازار رقابت هم پایی دیگر خودروها پیش می رود. با توجه به آمار گرفته شده از فروش خودرو جک می توان با اطمینان بیان کرد که این خودرو نیز در بازار با فروش بالایی همراه بوده است. جک اس 3 نیز به دلیل طراحی بی نظیری که دارد به عنوان یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران به فروش می رسد. از نظر شکل ظاهری این خودرو همانن خودرو کراس اور می باشد که در بازار این خودرو به نام اور شهری کوچک نیز معرفی شده است.

طراحی ظاهری جک اس۵

این خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. همین امر موجب شده است که این خودرو همچنان در بازار فروش بالایی داشته باشد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.