قیمت گلگیر جلو جک اس 5 آریان یدک-پارس قطعه

این شرکت با افزایش واردات و تأمین لوازم یدکی توانسته است تا حدی کمبود قطعات یدکی را در بازار ایران جبران کند و با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار دهد. به‌دلیل عدم ديد كافی و ابعاد بزرگتر خودروهای SUV (شاسی بلند) نسبت به خودروهای سدان و احتمال آسيب به بدنه آن‌ها نیاز به دور گلگیر یا زه گلگیر کاملا احساس می شود. زه دور گلگیر جک اس5 موجب زیبایی و يك پارچه‌گی قسمت‌های پلاستيكی مشکی پایینی دربها و سپر عقب و جلو می‌شود. دور گلگیر در اکثر SUV ها به ‎صورت فابریک وجود دارد ولی در خودروی جک اس5 جای خالی آن حس می‌گردد. دور گلگیر جک S5 از پلیمر هارد كه مقاومت عالی و انعطاف پذیری فوق العاده‌ای دارد، با ضخامت بسیار مناسب توليدشده است.

در هنگام تصادفات بحث تعویض گلگیر و یا تهیه گلگیرهای خام و رنگ آمیزی آنها بسیار داغ میشود. در برخی خودروها مشاهده میکنید که رنگ قطعه تعویضی با رنگ بدنه خودرو متفاوت میباشد که چشم انداز خوبی به خودرو نخواهد داد. هدف از طراحی این وسیله، جلوگیری از پرتاب شدن شن و ماسه، گِل، سنگ یا آب روی زمین به داخل خودرو در زمان حرکت وسیلهٔ نقلیه است. فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.

فلاپ سپر عقب جک JAC اس ۵

ولی در برخی دیگر گلگیر‌های غیر ثابت به صورت جداگانه طراحی شده و قابل نصب هستند. از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.

گلگير جلو چپ جک S5 کد 1772

اگر این قطعه وجود نداشت به موتور، سیستم برق‌رسانی و حتی لاستیک خودرو، آسیب‌های جدی وارد می‌شد. گلگیر که دور چرخ‌های خودرو قرار دارد، به دو صورت ثابت و غیرثابت طراحی می‌شود. در نوع ثابت، گلگیر با بدنه خودرو یک پارچه است اما در نوع غیرثابت، امکان جداسازی آن وجود دارد.

این قطعات در واقع مثل یک ضربه گیر عمل می کنند ، مقاومت متفاوتی دارند و درجه سختی این گلگیرها مختلف است. گلگیر جلو راست جک JAC S5 در قسمت جلوی خودرو نصب می شود تا از کناره های موتور و جلوبندی خودرو محافظت کند. برای خرید گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصل یا برای دریافت قیمت گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصلی و باکیفیت با کارشناسان ما تماس بگیرید. فروشگاه سون اسلامی با بیش از 20 سال سابقه در ضمینه تامین و توزیع قطعات یدکی خودرو در تهران و تمام نقاط کشور و با پایبندی به اصول و اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت کالا-اصالت کالا-قیمت مناسب و سهولت و سرعت ارائه قطعات فعالیت نموده است. فروشگاه سون یکی ازپرفروش ترین و پربازدید ترین سایت های تجاری کشوردرحوضه تخصصی فروش لوازم و قطعات یدکی خودرو میباشد.

فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی

قیمت گلگیر جلو جک اس 5 آریان یدک-پارس قطعه

برای خرید این چراغ‌ها می‌توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه یدک مارکت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و فابریک به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا گلگیر جلو جک s5 تحویل بگیرید. امکان ارسال فوری و دو ساعته برای مشتریان تهرانی فراهم شده است. با استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید و در نظر گرفتن قابلیت بازگشت وجه و مرجوع کردن دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نمانده است.

  • زیرا این قطعه با آگاهی دادن به خودروهای عقبی و کناری در هنگام کاهش سرعت اتومبیل باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند عکس العملی به موقع (ترمزگیری صحیح) داشته باشند تا با خودروی شما برخورد نکنند.
  • گلگیر جلو حتی در تصادفات کوچک خودرو مدام در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد .
  • اما برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض گلگیر جک اس 5، می‌توانید به کانال آپارات تن پارت مراجعه کرده و فیلم‌های آموزشی مرتبط را مشاهده نمایید.
  • اما گلگیر جلو جک S5 از انتهای درب های جلو و عقب خودرو شروع و به سمت جلو یا عقب ادامه داشته و تا سپرهای جلو و عقب کشیدن شده و در قسمت کاپوت یا صندوق عقب خودروتمام می شود .