تتر ایران بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارز-تترفا

تتر ایران بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش رمز ارز-تترفا

ایرانیان داخل کشور برای تبدیل تتر به تومان باید با کمک ماشین حساب کریپتوکارنسی مقدار تتر را در قیمت روز دلار ضرب کنند. رمز ارز تتر یک استیبل کوین محسوب می‌شود که قیمت آن همیشه معادل یک دلار آمریکا است. در حقیقت، در ازای هر تتر یک دلار آمریکا به عنوان پشتوانه مالی در بانک ذخیره شده است.

  • در حالی کهانتقال تتر از یک کیف پول به کیف پول دیگر هیچ کارمزدی نخواهد داشت.
  • با تترلند به آسانی و در کمترین زمان ممکن معاملات خود را انجام دهید.
  • پس از خرید ارز از طریق صرافی تبدیل، در کمترین زمان امکان برداشت آن را خواهید داشت.
  • استفاده از تتر برای نقدینگی در سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن آن به صرافی BitFinex انجام شد.
در انتها، تترهای موجود را به صورت فوری یا با تعیین قیمت فروخته و معادل ریالی آن را به حساب بانکی خود ارسال کنید. بسیاری از معامله‌گران، سود کسب شده از معاملات خود را ابتدا به تتر تبدیل کرده و سپس آن را به آدرس کیف پولی که در صرافی‌های ایرانی دارند انتقال می‌دهند. سپس با تعیین قیمت یا به صورت فوری آن را در صرافی به فروش می‌رسانند و معادل آن ریال دریافت می‌کنند. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، تتر پرچمدار نوع جدیدی از ارزهای دیجیتال به اسم استیبل کوین است. هدف اصلی از پیدایش استیبل کوین‌ها، ثابت نگه‌داشتن قیمت توکن‌های رمزنگاری شده است که این امر از طریق تکیه بر یک ارز سنتی مانند دلار محقق می‌شود.

استخراج تتر

به علاوه فعلا نمی‌تواند با مشتریان امریکایی تعاملات مالی از طریق usdt داشته باشد. درسال 2017، تتر گزارش داد که بر اثر یک هارد فورک، حدود 31 میلیون دلار توکن تتر به سرقت رفته است. در واقع منتقدین اذعان داشتند که منابع پشتوانه تتر به اندازه کافی شفاف نیستند؛ تحقیقات هم گویای این امر بود که دسترسی تتر به ذخایر مالی خود در بانک‌ها با مشکل روبرو است. سپس بعد از دوران نوسان‌های شدید، دوباره تتر را به ارزهای دیجیتال آینده دار و سودآور تبدیل می‌کنید. به عبارت دیگر زمانی که شما هنوز برای ورود به معامله‌ای جدید تصمیم نگرفته‌اید، تبدیل سرمایه به تتر و حفاظت از ارزش آن یک راهکار مناسب است. کارمزد خرید یا فروش در راستین برای معاملات میکری برابر با صفر و برای معاملات تیکری برابر با ۰.۲٪ است.

چگونه تتر را به ریال تبدیل کنیم؟

ساده‌ترین راه برای خرید و فروش استیبل‌کوین‌های تتر از طریق صرافی ارزهای دیجیتال است. USDT به طور گسترده‌ای توسط معامله‌گران استفاده می‌شود و در اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال موجود است. استیبل‌کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند، بنابراین می توانید USDT خود را روی هر نوع کیف پول رمزارز گرم یا سرد نگه دارید. بیشتر بدانیمتتر به عنوان یک استیبل کوین (که نوسانات بازار رمز ارزها بر آن تاثیری ندارد) بهترین ارز برای تریدرها محسوب می‌شود. در حال حاضر تتر با نام اختصاری جایگاه سوم جدول ارزهای دیجیتال (ژوئن ۲۰۲۱) را به خود اختصاص داده است.

tether

سفارش بازار، شما فقط مقدار (حجم) مد نظرتان را وارد می‌کنید و پلتفرم از میان سفارش‌های موجود، سفارش شما را تکمیل می‌کند. سفارش محدود، برای سفارش‌‎، قیمت و حجم مدنظرتان را وارد کرده و اگر این قیمت و حجم در Order Book موجود باشد، سفارش‌ تتر شما تکمیل خواهد سایت تتر شد. پس از تایید اطلاعات انتقال مورد نظر، نیاز به وارد کردن کد یکبار مصرف برای امنیت هر چه بیشتر این انتقال خواهید داشت. پس از تایید اطلاعات لازم برای انتقال تتر و انتخاب گزینه “ادامه”، جزئیات مربوط به این انتقال را مشاهده خواهید کرد.