قیمت سمند LX ساده صفر سال 1400 ایران خودرو بازار خودرو | besturnblog

در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد . طراحی کابین سمند در نسخه های ابتدایی یعنی LX، EF7 و ELX یکسان و ثابت می باشد و در مقابل طراحی داخلی کابین سری سورن، با نسل قبلی خود متفاوت می باشد. طراحی نسل اول یک طراحی نسبتا ساده و البته حجیم و بزرگ است که اگر برای دفعات اول تصمیم به رانندگی با این خودرو داشته باشید، به میزان زیادی نقاط کور را احساس خواهید کرد و پس از مدتی به رانندگی با آن عادت خواهید نمود.

http://betheme.ir

مجله خبری خودرو بسترن فاو SE هم به لحاظ امکانات از ال ایکس کم آپشن‌تر بود و جایگزینی برای سمند معمولی محسوب می‌شد. در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند. مطمئنا همان‌طور که می‌دانید تمامی مدل‌های نام برده شده از خاندان سمند، بر روی پلتفرم مشترکی شکل گرفته‌اند که در واقع همان پلتفرم کهن‌سال پژو ۴۰۵ است.

سمند،LX EF7 مدل 92

ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است. مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود. همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد. فروش اقساطی سمند دوگانه که در ایران به مشتریان ارائه می‌شود از این موتور بهره می‌برد.

خودرو صفر روز و کارکرده

شرکت خودروسازی ایران خودرو بعد از گذشت مدتی نسبتاً طولانی از تولید خودرو پیکان و ناتوانی در تغییر ظاهری و یا فنی خودرو و با توجه به نیاز بازار دست به طراحی خودرویی جدید زد. پس از تحقیقات و بررسی‌ها، مهندسین و طراحان خودروی سمند را برگزیدند و مراحل اولیه برای ساخت این خودرو را طی کردند. امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد. بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد.

در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 را برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند فراهم کرده است. اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد دارید این خودروی باکیفیت را برای خانواده خود تهیه کنید و به میزان کافی برای خرید نقدی آن سرمایه ندارید به کمک شرایط ویژه‌ای که برای شما در نظر گرفته‌ایم می‌توانید به صورت فوری، سمند ال ایکس EF7 را خریداری کنید. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید.

  • همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.
  • اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند .
  • فرمان اتوموبیل برای حرکت چرخ ها و هدایت ماشین به چپ و راست در سمت چپ صفحه قرار دارد.
  • در بخش‌هایی از کابین سمند LX از قطعات طرح چوب استفاده شده است که شباهت کمی به چوب طبیعی دارند و به دلیل جنس نامرغوبشان، حس چوب را به سرنشینان منتقل نمی‌کنند.
  • تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند.