سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | besturnblog

عده بسیاری عقیده دارند که سمند ال ایکس خودرو قابل اطمینان و کم استهلاکی محسوب می‌شود و عده‌ای دیگر آن را خودرویی بسیار پرخرج و بی کیفیت می‌دانند. همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.

  • سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.
  • این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است.
  • فروش اقساطی خودرو سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.
  • اولین سری سمند با کد X7 و EL (مدل ساده با داشبورد مشکی رنگ) در سال 1381 به شکل عمده تحویل خریداران شد.

سمند سورن یکی از محصولات ایران خودرو است که در سال 1385 تولید شد. اولین تیپ از سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم 1761 سی سی و با قدرت 100 اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم 1650 سی سی و با قدرت 113 اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX ادامه مطلب… چنانچه نتوانستید قیمت خودرو سمند صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .

مشخصات موتور EF7

جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. فدا سرت آقا بابک بعدها میخریم،همین که بعد این همه مدت ماشینهامون رو دادن یه دنیا ارزش داره،الان قیمت ماشین سر به فلک کشیده،بازم خدا رو شکر. سلام آقا بابک من یه دوست توی نمایندگی دارم پرسیدم گفت ساعت نداره ولی انگار سر در نمیاورد حالا شما یا دیگر دوستان متوجه شدید که توی قاب آکسو ساعت داره لطفا به ما هم اطلاع رسانی کنید.

خرید و فروش سمند

در نمونه های گازسوز این خودرو از موتور EF7 و در نمونه بنزینی از مدل XU7JP/L3 استفاده شده است. هر دو موتور دارای حجمی مناسب با شتاب قابل قبول می باشند و در طی سالیانی که بر روی خط تولید قرار دارند امتحان خود را پس داده اند. حفاظت از محیط زیست در هنگام تولید خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل محصولات جدید ایران خودرو مانند سمند ال ایکس به تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز شده‌اند. در جدول زیر می‌توانید سایر مشخصات فنی سمند ال ایکس را مشاهده و آن‌ها را بررسی کنید. همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند.

با این وجود این مشکل در سری مجله خبری خودرو بسترن فاو به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.

http://betheme.ir