خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | besturnblog

به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند. همچنین وجود ۵۰۵ لیتر فضا در بخش محفظه بار این خودرو باعث می‌شود تا ظرفیت مناسبی جهت جای دادن اسباب و وسایل سرنشینان در این قسمت وجود داشته باشد و خانواده‌ها از این حیث با مشکل اساسی مواجه نباشند. هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود .

مجله خبری خودرو بسترن فاو آقای امداد با مجوز رسمی از اتحادیه امدادخودرو تهران به صورت شبانه روزی در کلیه نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امدادخواهان محترم می باشد. شما می توانید در هر کجا که هستید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تماس ارتباط برقرار کرده و درخواست امداد نمایید. همچنین با نصب اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و نزدیک ترین امداد را در نزدیک خود بیابید. هر چقدر ظاهر این خودرو در ابتدای رونمایی آماج حملات بین‌المللی قرار گرفت و حتی در داخل کشور هم عده‌ای آن را ناموزون خواندند، اما طراحی داخلی جک اس ۵ یکی از بزرگترین مزایای این خودرو محسوب می‌شود.

http://betheme.ir

همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. اگرچه دولتمردان و فعالان ارشد صنعت خودرو معتقدند که سیاست‌های جدید به کنترل قیمت خودرو خواهد انجامید، اما آنچه امروز در بازار بهچشم می‌خورد این استکه بی ثباتی قیمت کالاهای اساسی، قیمت جک S3 و دیگر خودروهای وارداتی و ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. همان گونه که در ابتدای متن مزایای خرید قسطی این خودرو را از نظر گذراندیم و همچنین با توجه به ویژگی های فنی و تجهیزات ایمنی این خودرو، امکانات رفاهی و دیگر آپشن ها، خرید این خودرو با توجه به شرایط امری هوشمندانه و کاملا منطقی است.

جک S5 دنده‌ای، مدل ۱۳۹۴

جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید باتری هایی که بر روی ماشین جک S5 نصب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باطری جک S5 استفاده کنید. در دو نوع صندوق دار و هاچ بک معرفی شده است و در کشور ما توسط شرکت کرمان موتور در سال 1391عرضه شد.

حداکثر سال تولید

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است. جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است.

  • وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است.
  • مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است.
  • جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است.
  • جک S7 یک شاسی بلند سایز متوسط است که توسط جک موتورز در سال 2017 تولید شده است.