معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | besturnblog

نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد. البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است.

http://betheme.ir

هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده. این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک S5 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 .

کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند. این خودرو در اختیار نمایندگی های کرمان موتور قرار گرفته و احتمالا از اواخر بهار 1400 امکان خرید آن برای مشتریان وجود داشته باشد. از رقبای این خودرو در ایران می توان به دیگنیتی پرایم بهمن موتور، تیگو 7 مدیران خودرو، لیفان X70 بم خودرو، هن تنگ X5 عظیم خودرو و SWM سیف خودرو اشاره کرد.

خودروی جک S5 اتوماتیک سال 1397

این مجله خبری خودرو بسترن فاو دارای دو نسخه دستی و اتوماتیک می باشد که هر دو نسخه دارای گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT می باشد. از رقبای جک J4 در ایران می توان به برلیانس H330، ام جی 360 و بسترن B30 اشاره کرد. این کمپانی در اوایل دهه 2000 میلادی همکاری نزدیکی با هیوندای موتورز داشت و در سال 2003 نیز شروع به مونتاژ محصولات هیوندایی کرد و در اوایل سال 2007 دست از این همکاری برداشت. در سال 2009 کمپانی جک برای نشان دادن استقلال شرکت به صورت جدی دست به تولید خودروهای سواری زد و توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر نیز کمپانی جی ای سی( جک) در کشورمان حضور پررنگی دارد که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد یا مونتاژ می شود. این خودرو به نسبت سایر خودروهای جک از نظر رتبه بندی فروش در سطر اول جدول قرار دارد.

کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل …

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند. یکی از انواع خودورهای شاسی بلند چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک s3 میباشد. خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود. در فروش فروش اقساطی جک s3دیگر احتیاجی به پرداخت کل ملبغ خودرو به صورت یکجا وجود ندارد و تنها کافیست اقساطی را بصورت ماهیانه برای خرید خودرو بپردازید. جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک می باشد که این روزها در بین مشتریان خودرو محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
  • از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است.
  • این خودرو جک با طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا با خودرو برلیانس در بازار به رقابت می پردازد.
  • در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است.