کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | besturnblog

جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست. این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.

جک J4،آپشنال صفر با سیستم کنترل پایداری مدل ۱۴۰۱

خودروی جک S3 یکی از انواع خودروی کراس اور است که قیمتی مناسب تر نسبت به خودروهای کراس اور کره ای و ژاپنی دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است. معمولا تعداد اندکی مجموعه با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو وجود دارد که از جمله آن می توان به شرکت سایا خودرو اشاره کرد. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد خرید خودروی جک S3 از شرکت سایا خودرو:

اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. اگر در جستجوی شرکت در طرح فروش اقساطی جکجک S3 کرمان موتور هستید و پیش از خرید قصد دارید بدانید که در همین محدوده قیمتی و سطح کیفی، چه انتخاب‌های دیگری پیش روی شماست، خوب است بدانید که مهم ترین رقیب ماشین جک S3 برادر چینی او یعنی چری است. بهترین تبلیغ درباره یک خودرو این است که مالکان آن پس از مدتی ادعا کنند که ایمنی آن مطلوب، توان فنی مناسب، سواری نرم و راحت و به طور کلی خودرو خوش دست و بی‌آزاری است. تجربه موفق تولید خودروی جک S5 باعث شد تا شرکت کرمان موتور نسبت به مونتاژ خودروی دیگر این شرکت با نام جک S3 اقدام کند.

طراحی ظاهری جک اس 5( JAC S5 )

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

http://betheme.ir

تغییر دیگری که در مجله خبری خودرو بسترن فاو اتوماتیک اعمال شده تغییر اندازه رینگ ها از 17 اینچ به 18 اینچ است که باعث شده نمای این خودرو زیباتر بشود. تفاوت دیگری که نسخه اتومات نسبت به نسخه دنده ای دارد این است که در در سپر جلوی خودرو از سنسور پارک استفاده شده است. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.

  • کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل …
  • انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد.
  • بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده.