خرید باتری ماشین جک S5 اصل کره با طول عمر بالا و ضمانت نامه کتبی | besturnblog

طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد. یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است. نوع طراحی سپر، مجرای تهویه و قاب‌های مه شکن نیز در مهیج‌تر جلوه کردن چهره این شاسی بلند چینی تاثیر مثبتی داشته است.

جک جی 5 1394 سفید

این خودرو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. جک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا نمونه 2 لیتری آن وارد بازار شده. از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است. بر این اساس و در حالی که کمپانی ارایه دهنده شرایطی برای ثبت نام جکz اعلام نکرده است، شما با هر وضعیت مالی قادر خواهید بود تا این خودرو را از ان خود کنید.

جک،S5،دنده ای مدل 94

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.

  • باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند.
  • خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود.
  • جک اس 5 یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت.
  • کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند.
  • کیفیت رویه صندلی‌ها و فرم آنها هم مناسب بوده و بدن سرنشین را در طول مسافرت‌های طولانی چندان خسته نمی‌کند.
با ورود به صفحه مجله خبری خودرو بسترن فاو جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. توجه داشته باشید بر روی ماشین جک S5 فقط باتری 7024 بلند نصب میشود و سایر باتری ها با ابعاد دیگر به علت ابعاد باتری و نوع کابلهای مثبت و منفی باتری نصب نمیگردد. این خودرو محصول شرکت جک موتورز چین است که با بهره گیری از نظرات طراحان و کارشناسان کشورهای مختلفی از جمله ژاپن ، ایتالیا، انگلستان و … طراخی شده است.

خودرو جک S3 1396

به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند. این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید.

http://betheme.ir