بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | besturnblog

مصرف سوخت غیر اقتصادی سمند ال ایکس در کنار استهلاک بالای قطعات موتور و سیستم تعلیق این خودرو، بزرگ‌ترین و پرهزینه‌ترین ویژگی منفی سمند LX بوده که به راحتی می‌تواند اغلب افراد را از خرید این خودرو منصرف کند. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

  • سمند LX که به نوعی نمونه فیس‌لیفت سمند معمولی یا همان سمند X7 محسوب می‌شود، نسبت به گذشته تغییرات جزئی را در بخش طراحی ظاهری و امکانات رفاهی تجربه کرده است.
  • طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.
  • معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است.
  • با نگاهی کوتاه به نمای ظاهری سمند LX به راحتی می‌توان دریافت که این خودرو از طراحی بیش از حد ساده و قدیمی برخوردار است که با استانداردهای روز طراحی خودرو فاصله بسیاری دارد.
  • متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به‌صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط 12 الی 48 ماهه بپردازند.

در زمان مراجعه برای مجله خبری خودرو بسترن فاو اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. همچنین انتخاب تعداد چک، تاریخ روی چک و نرخ سود را پس از محاسبات الکترونیکی مشتری می‌تواند انتخاب کند و این‌گونه از فروش اقساطی سمند دوگانه بهره‌مند شود.

خدمات و کسب و کار

فروش اقساطی خودرو سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به‌صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط 12 الی 48 ماهه بپردازند. ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد. این تفاوت در طراحی قسمت پشتی و چراغ‌های عقب این خودرو به چشم می‌خورد. در نمای جلویی سمند ال ایکس از مجموعه‌ایی از چراغ‌ها استفاده شده است که در مدل‌های قدیمی‌تر آن وجود ندارد. سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد.

سمند،LX EF7 مدل 90

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.

سمند – همه چیز درباره خودروی سمند !!

وگرنه همه می‌دانند که هیچ خودروی ایرانی را نمی‌شود با بی ام دبلیو مقایسه کرد . پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است .

http://betheme.ir