بازی راننده سمند دانلود کافه بازار | besturnblog

برای کرایه سمند بایستی از طریق تماس تلفنی و یا واتسپ شرکت با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و پس از دراختیار گذاشتن مشخصات خود و تعداد روزهای اجاره اقدام به رزرو کنید. موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است.

  • سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت.
  • سمند با توجه به هیبت بزرگی که به عنوان یک سدان ایرانی دارد بسیار قدرتمند ظاهر شده است اما معمولا در لیست علاقه‌مندی جوانان قرار نمی‌گیرد.
  • ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.
  • معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند.
  • در مقابل سمند LX همچون سایر سدان‌های شرکت ایران خودرو از مشکلات عدیده‌ای برخوردار است که در این مقاله سعی شده به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره شود.

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. قیمت سمند LX در بازار ایران برای سال‌های 1382 تا 1401 در این صفحه قابل مشاهده است. + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

فروش اقساطی سمند سورن پلاس

برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید. سمند به لحاظ طراحی خودروی بسیار ساده‌ای است و طراحی خاص و چشمگیری ندارد. کابین این خودرو هم بسیار ساده طراحی شده؛ البته استفاده از طرح چوب در داخل کابین ظاهر تقریباً خوبی به این خودرو بخشیده است. این نکته را هم اضافه کنیم که کابین این ماشین جادار است و به عنوان یک سدان خانوادگی از لحاظ جاداری، راحتی و آسایش برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می‌کند. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است .

مشخصات فنی سمند LX ایران خودرو

عده بسیاری عقیده دارند که سمند ال ایکس خودرو قابل اطمینان و کم استهلاکی محسوب می‌شود و عده‌ای دیگر آن را خودرویی بسیار پرخرج و بی کیفیت می‌دانند. همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد.

سمند LX ساده صفر، 1400، ایران خودرو

ما در مجله خبری خودرو بسترن فاو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم. با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود. از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. با نگاهی کوتاه به نمای ظاهری سمند LX به راحتی می‌توان دریافت که این خودرو از طراحی بیش از حد ساده و قدیمی برخوردار است که با استانداردهای روز طراحی خودرو فاصله بسیاری دارد.

http://betheme.ir