اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | besturnblog

موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند.

مصرف سوخت سمند

سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است. سمند معمولی اولین بار در سال ۱۳۸۱ و به عنوان خودرو ملی در سبد محصولات شرکت ایران خودرو قرار گرفت. این خودرو به لطف مهندسین شرکت ایران خودرو تاکنون به پیشرانه‌های متفاوتی مجهز شده و در تیپ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سمند EF7، سمند SE، سمند سورن، سمند سورن توربو و…

  • شرکت ایران خودرو موتورEF7 را روی خودروی سمند سوار کرده و همچنین فروش اقساطی سمند دوگانه را به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • طراحی ظاهری EF7 در مقایسه با خودروهای خارجی نمره خوبی نمی‌گیرد؛ اما در برابر انواع وسایل نقلیه داخلی، این سدان خانوادگی امتیاز به نسبت بالایی دارد.
  • نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.
  • امضای قرارداد نیز در زمان تحویل خودرو همراه با دریافت مدارک مورد نیاز برای اجاره سمند انجام خواهد شد.

با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.

http://betheme.ir

بیایید با هم مجله خبری خودرو بسترن فاو کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

مبلغ بیمه سالانه سمند

بنابر این اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب برای سفرهای خانوادگی هستید سمند ال ایکس می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد.