چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko

در این وضعیت موضوعاتی مانند یادگیری حروف الفبا، جمع، تفریق و… برای دانلود کتاب‌های کمک درسی ابتدایی مسئله‌ی جذابیت را حتما مدنظر قرار دهید چون در این گروه سنی سرگرمی، تصاویر رنگی و… به نظر من برای زیست بهترین کتاب برای کسایی که ضعیفا خیلی سبز خوبه ، اما کسایی که یکم بهتر هستن بهترین انتخاب نشر الگو هست. زبان انگلیسی دهم تست مبتکران درسنامه کاملی دارد و تمام واژگان به طور کامل ذکر و معنی شده است.

زیست دهم خیلی سبز ویژه کنکور 1404

همه می‌دانند که کسب درصد بالا در درس زیست‌شناسی یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی کسب موفقیت داوطلبان برتر کنکور تجربی است. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. زبان انگلیسی نیز همچون زبان عربی، یکی دیگر از درس‌هایی است که دانش‌آموزان از آموختن آن فراری‌اند. اما اگر یادگیری زبان انگلیسی به‌درستی و در زمان مناسب رخ دهد، می‌تواند در کنکور سرنوشت‌ساز شود.

کتاب 50 آزمون هوش کلامی پایه پنجم و ششم

گاج‌مارکت؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است. کتاب جامع زیست شناسی دهم نسل جدید نشر الگو (جلد اول) در دسته کتاب های آموزش و تست است. این کتاب شامل درسنامه ای بسیار کامل، تست های پرتعداد برای هر فصل و آزمون های مختلف است. در این مقاله 20 کتاب کمک آموزشی برتر و پر فروش مقطع دهم تجربی را از نظر ساختار و ویژگی هایشان بررسی کرده ایم.

  • در این کتاب که توسط انتشارات مهروماه به چاپ رسیده است، تمام دروس پایه دهم به‌صورت مجتمع گردآوری شده، با محتوای بصری جذاب، به ارائه مطالب درسی پرداخته و به سؤالات و تمرین‌های کتاب پاسخ داده است.
  • تدریس درسنامه به شکل کامل انجام شده است و تست های پرتعدادی آورده شده.
  • در ادامه لازم به یادآوری‌ست که ما کتاب‌های رایگان بسیاری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهیم و شما به آسانی به کتاب‌های رایگان کنکور نیز دسترسی پیدا می‌کنید.
  • یونیکتاب مرجعی است که با تنوع بالا انواع کتاب درسی را برای دانش‌آموزان به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.
چی بخونم تحلیل, مقایسه و خرید آنلاین کتاب کمک آموزشی، عمومی و لوازم تحریر | ketabko

ضمنا هر کدام از کتاب ها را می توانید با تخفیف بالا و ارسال رایگان از مدابوک تهیه کنید. معلم های ما اصلا تدریس خوبی ندارن .ومن خیلی از مباحث دهم رشته تجربی رو بلد نیستم نمیدونم چکار کنم؟یا از چه انتشاراتی استفاده کنم؟تست زنی هم بلد نیستم . تمامی کتاب های درسی را می توانید حضوری و غیر حضوری خریداری کنید.

این کتاب یکی از بهترین کتاب های کمک آموزشی برای درس زیست شناسی پایه دهم محسوب می شود. یکی دیگر از دروس این پایه که هم در آزمون‌ها و هم در کنکور بسیار مهم است، شیمی دهم است. شیمی دهم، شروع مباحث جدی، دقیق و علمی است و از همین رو ممکن است کمی برای دانش‌آموزان این پایه ایجاد سردرگمی کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتماً از بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی در درس شیمی استفاده شود تا این سردرگمی دانش‌آموزان به حداقل برسد. زبان انگلیسی دهم تست مبتکران اناری سبز کتابی آموزشی و تست محور است. این کتاب از محبوب ترین و پر فروش ترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی به شمار می رود. و همیشه جزو کتاب های مناسب برای زبان انگلیسی پایه دهم بوده است.

پایه کنکور