شرکت خودروسازی ام وی ام مدیران خودرو MVM | besturnblog

ویژگی های این خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از آن در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در کل آن را به خودرویی با ظاهری زیبا و مشتری پسند و البته اقتصادی تبدیل کرده است. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. قبلا هم اشاره کردیم که می‌توانید این خرید را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری انجام دهید.

مجله خبری خودرو بسترن فاو مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد. ام وی ام X33S اسپرت اخرین فیس لیفت از اولین کراس اوور شرکت مدیران خودرو میباشد که در دو تیپ ساده و معمولی با جعبه دنده ی اتومات به فروش میرسد و تنها تفاوتشان در سقف و ستون مشکی رنگ مدل اسپرت است ادامه مطلب…

ایکس ۲۲ دنده ای لاکچری

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. شرایط فروش اقساطی با تحویل فوری ۳۰ روزه هرکسی را وسوسه به خرید یک خودروی جدید و البته لوکس و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می کند. شرکت بین المللی مدیران خودرو با داشتن رویکردی مشتری مدار و پیاده سازی استاندارهای بین المللی به خوبی توانسته است جایگاه مد نظرش را در صنعت خودروسازی ایران به دست بیاورد. این شرکت با الگو برداری از شرکت های موفق خودروسازی در زمانی محدود به ارتقاء علمی چشمگیری دست پیدا کرده است. سیاست خودروسازی در این شرکت بر پایه ساخت خودروهایی شهری، ایمن و کم مصرف و همچنین با عملکرد مناسب می باشد. تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد.

  • پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد.
  • با ورود به صفحه قیمت ام وی ام و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.
  • طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.
  • این شرکت به منظور تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و در عین حال با هدف تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی در سال 1381 راه اندازی شد.
  • همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است.
  • مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند.

از این رو مهم است که بتوانید مرجع معتبری را برای تهیه و استعلام قیمت لوازم یدکی ام وی ام تهران پیدا کنید. اتومبیل یکی از اقلام گران قیمتی است که بسیاری از مردم در طول زندگی یک بار آن را خریداری می‌کنند. اگرچه بسیاری از افراد زمان مواجه با مشکلات بزرگ اتومبیل خود را تعویض می‌کنند، گاهی می‌توان با تعویض لوازم یدکی، مشکلات کوچک را رفع کرد. در این میان خرید لوازم ام وی ام یکی از دغدغه‌های افرادی است که از این برند بهره می‌برند.

http://betheme.ir

ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ هم قبلاً توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند اما در حال حاضر جزء محصولات ام وی ام در بازار نیستند. ادامه شرایط کامل و دقیق خرید مدل های ام‌وی‌ام ذکر شده ولی پیش از آن به راهنمای زیر دقت کنید. X55 از لحاظ ابعاد تا حد زیادی شبیه به ایکس ۳۳ ظاهر شده اما از لحاظ سطح آپشن و امکانات رفاهی و همچنین ویژگی های فنی می تا حد زیادی به تیگو ۷ شباهت دارد.

ام‌وی‌ام 315 هاچبک ساده، مدل ۱۳۹۳