قیمت دیزل ژنراتور دوگانه سوز روز

قیمت یک دیزل ژنراتور دائم کار

این دیزل ژنراتور ها در مناطقی با قطعی بیش از حد انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. ارزش مشترک یک دیزل ژنراتور ابدی بین 6000 تا 11000 دلار است که شامل خرید و راه اندازی واحد می شود. که به قیمت ژنراتور 3000 تا 6000 دلار و هزینه راه اندازی بین 3000 تا 5000 دلار تقسیم می شود.

 

قیمت دیزل ژنراتور چینی

انواع مختلفی از دیزل ژنراتور ها وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. در صورتی که سرمایه شما توانایی پرداخت ارزش بیش از حد یک ژنراتور همیشگی را ندارد، باید دیزل ژنراتور های چینی زبان بخرید زیرا قیمت دیزل ژنراتور دیزلی زبان چینی نسبت به مدهای آمریکایی و اروپایی کاهش یافته است.

 

موتور دیزلی دوگانه سوز

موتورهای دیزلی موتورهای دیزلی از نوعی بنزین یا پروپان برای کار استفاده می کنند. این در واقع یکی دیگر از مسائل مربوط به دیزل ژنراتور دوگانه سوز است.

 

احتمالاً می‌توانید روی یک موتور دیزلی بنزینی قابل انتقال با 3 تا 10 کیلووات هزینه بین 500 تا 2500 دلار حساب کنید. گاهی اوقات، یکی از این ژنراتورها انتخاب خوبی است اگر شما آن را برای استفاده محدود بخواهید، و نمی خواهید به اندازه یک ژنراتور خانگی هزینه کنید.

 

با این حال، برخی از اشکالات من صدای بلندی است که در حین کار ایجاد می کنند، و این حقیقت که اگر در نهایت از آن استفاده نکنید، مهم است که مکانی برای خرده فروشی آن داشته باشید.

 

هزینه های دیزل ژنراتور های دیزلی

آنچه توصیه می شود هنگام صحبت در مورد ارزش یک ژنراتور دیزل خانگی به آن توجه کنید، ابعاد ژنراتور مورد نظر در خانه شما است.

 

یک خانه معمولی یک ژنراتور با تأثیر تقریباً 25 تا 40 کیلو وات می خواهد، بنابراین یک ژنراتور 20 کیلو وات ممکن است بسیار کوچک باشد. یک خانه متوسط ​​ایرانی برای انرژی الکتریکی اساسی خود تقریباً 30 تا 50 کیلووات می خواهد.

به همین دلیل، با توجه به مطالبی که در بالا و پایین گفته شد، انرژی

 

قبل از خرید یک ژنراتور دوگانه سوز، به موارد زیر فکر کنید:

 

قابلیت گاز

در نتیجه دیزل ژنراتور های دوگانه سوز وابسته به بنزین هستند، در هر ژنراتور یک مخزن بنزین وجود دارد. این مخزن بنزین دارای قابلیت انتخابی است که نشان دهنده مقدار بنزینی است که ممکن است بدون تاخیر در داخل موتور قرار گیرد. واضح است که تانک با قابلیت بهتر نیازی به شارژ مجدد برای مدت زمان طولانی نخواهد داشت. محض است که موتورهای مته با قابلیت بزرگتر از موتورهای مشابه عزیزتر هستند.

 

انرژی خروجی

انرژی خروجی یک ژنراتور دوگانه سوز بر حسب وات ارائه می شود. 2 رتبه بندی خروجی کاملاً متفاوت را می توان یافت که دارای انرژی خروجی و اوج وات هستند.

 

انرژی خروجی نامی اساساً یک انرژی خروجی مشترک ثابت است، در حالی که اوج خروجی حداکثر خروجی قابل دستیابی در یک زمان معین است. داشتن انرژی خروجی بهتر، قیمت دیزل ژنراتور دیزلی دوگانه سوز را افزایش می دهد.

 

 

 

 

مرحله نویز

هر خودروی مبتنی بر سوخت، در نتیجه احتراق مداوم بنزین در بلوک موتور، مقدار خاصی صدا ایجاد می کند. با این وجود، نمی توانید نویز یک ژنراتور دوگانه سوز را به طور کامل حذف کنید، با این حال می توانید همیشه ژنراتوری را انتخاب کنید که کمترین صدا را تولید می کند.

 

در حال حاضر دیزل ژنراتور های دوگانه سوز کامل موجود در بازار را معرفی می کنیم. شما احتمالا می توانید انتخاب های برتر ما را بررسی کنید و همچنین با خواص ضروری آنها آشنا شوید و تمام اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

 

ژنراتور گاز دوقلو وستینگهاوس

وستینگهاوس یک مدل شناخته شده در حوزه انرژی الکتریکی است. در واقع، محصول اولیه در حوزه گجت های دیزلی با کیفیت صنعتی دوگانه سوز از Westinghouse است. این ژنراتور با موتور 4 زمانه با سرعت 457 سی سی کار می کند. این قوی ترین ژنراتور است که در نتیجه احتمالاً 9500 وات انرژی کاری و 12500 وات اوج خروجی هنگام کار با بنزین ارائه می دهد.

 

این مانکن علاوه بر این دارای خروجی عالی بر روی پروپان با 8500 وات انرژی کاری و 11200 وات بیشترین انرژی است.

 

شما باید در هر زمان به اندازه 6.6 گالن بنزین استفاده کنید که تقریباً 12 ساعت انرژی ثابت را بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما فراهم می کند. این دستگاه برای هر دور هم جمع شدن یا چادر زدن در بیرون مناسب است و دارای پورت های خروجی کاملا متفاوت به همراه 2 خروجی، تعویض سوئیچ آماده شده، خروجی و درگاه شارژ باتری است.

 

 

 

مورد نیاز دیزل ژنراتور‌های دیزلی گیما دیزل ژنراتور‌های خانگی نسبت به دیزل ژنراتور‌های مختلف کاهش می‌یابد.

 

نتیجه

در مقاله حاضر، ارزش یک دیزل ژنراتور دوگانه سوز، ارزش یک موتور دیزلی دوگانه سوز و موارد اضافی را شرح دادیم. معمولاً باید بگوییم که هزینه‌های دیزل ژنراتور‌ها اساساً بر اساس انرژی خروجی موتوس، مدل مورد استفاده، عناصر یدکی و ویژگی‌های آنها و نوع بنزین مصرفی متفاوت است.