قیمت ام وی ام, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | besturnblog

مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است.

http://betheme.ir

این شرکت به منظور تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و در عین حال با هدف تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی در سال 1381 راه اندازی شد. دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است. مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است. جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید.

لوازم یدکی ام وی ام

آریزو 6 مجله خبری خودرو بسترن فاو خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید. مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید. بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است.

خرید فروش ام وی ام صفر و کارکرده در تهران

امروزه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است. شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد.

ام‌وی‌ام X55 اقساطی

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. ام وی ام، از مصرف کننده به خریدار کاملاً خانگی و بشرط برای ما خوش یُمن و روزی بوده.. با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

  • تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند.
  • جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید.
  • خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.
  • این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است.