خرید ام‌وی‌ام شرایط نقد و اقساط دی 1401 مدیران خودرو | besturnblog

در نهایت امر و با توجه به تمام نکات مهمی که تشریح شد، در کنار شما هستیم تا بتوانید لوازم ام وی ام را بدون چالش‌های زیاد و با سهولت خریداری کنید. تهیه لوازم اصل و قابل اعتماد برای این برند، تضمین کننده دوام خودرو و استفاده چند ساله از آن است. هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است. طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است.

ام‌وی‌ام 530، مدل ۱۳۹۴

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند.

لوازم یدکی

شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است. این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است. ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است. این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد. البته این مشکل به مرور حل شد؛ زیرا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور همواره در حال رشد هستند.

http://betheme.irبه همین دلیل است که توصیه می‌کنید مجله خبری خودرو بسترن فاو خود را زیر نظر کارشناسان و در نمایندگی‌های معتبر فروش لوازم یدکی برای خودرو انجام دهید تا این اطلاعات را به راحتی به دست آورید. اگر خرید یک قطعه ام وی ام یدک برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد همان قطعه به خوبی اطلاعات کسب کنید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کرده و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به نمایندگی رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

قیمت تیگو 8

نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است.

  • این شرکت با الگو برداری از شرکت های موفق خودروسازی در زمانی محدود به ارتقاء علمی چشمگیری دست پیدا کرده است.
  • خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.
  • خودروهای عرضه شده توسط خودرو سازی ام وی ام در مقایسه با رقبای موجود در کشور بسیار عالی ظاهر شده و نظر بیشتر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.
  • از این رو مهم است که بتوانید مرجع معتبری را برای تهیه و استعلام قیمت لوازم یدکی ام وی ام تهران پیدا کنید.
  • تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد.