شرکت خودروسازی ام وی ام مدیران خودرو MVM | besturnblog

امروزه این مجله خبری خودرو بسترن فاو در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است. شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد.

  • شرکت چری برای حضور قدرتمند در بازار ایران تصمیم گرفت به اقدامات حمایتی برای ساخت شرکت مدیران بپردازد و همچنین دسته خودروهای MVM را برای حضور در بازار خودروی ایران انتخاب کرد.
  • ام وی ام X33S اسپرت اخرین فیس لیفت از اولین کراس اوور شرکت مدیران خودرو میباشد که در دو تیپ ساده و معمولی با جعبه دنده ی اتومات به فروش میرسد و تنها تفاوتشان در سقف و ستون مشکی رنگ مدل اسپرت است ادامه مطلب…
  • برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به نمایندگی رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید.
  • دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است.
  • ام وی ام ۵۳۰ و ام وی ام ۵۵۰ هم قبلاً توسط این شرکت به بازار عرضه شده اند اما در حال حاضر جزء محصولات ام وی ام در بازار نیستند.

مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است.

آدرس : تهران ،خیابان جمهوری ، نرسیده به خیابان ملت ، کوچه مراغه ای ، بن بست یاس شرقی پلاک ۱۱

این شرکت به منظور تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و در عین حال با هدف تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی در سال 1381 راه اندازی شد. دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است. مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است. جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید.

شرایط خرید تیگو 7

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. ام وی ام، از مصرف کننده به خریدار کاملاً خانگی و بشرط برای ما خوش یُمن و روزی بوده.. با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. در این طرح محصولات ام وی امبا اقساط ۱ تا ۵ سال آماده واگذاری به متقاضیان می باشند. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. محل کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰.۰۰۰ متر مربع می باشد و در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نیرو در این مجموعه مشغول به کار هستند.

قیمت آریزو 6 پرو

آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید. مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید. بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است.

http://betheme.ir