آموزش تزریقات و پانسمان با مدرک آموزش فنی حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز

در ابتدا از بیمار بخواهید چندین بار مشت خود را باز و بسته کند. پوست را ترجیحا بکشید زاویه رگ گیری در آنژیوکت باید بین 10 الی 30 درجه باشد. به محض ورود سوزن کمی سرنگ را به داخل بکشید و به محض ورود کمی خون به داخل سرنگ تورنیکه را باز کنید و تزریق را به آهستگی انجام دهید. پس از اتمام محتوای سرنگ پنبه الکی را روی سوزن و محل تزریق بگذارید و آرام آرام سوزن را خارج کنید.

در پایان بدون ماساژ سوزن خارج می شود و یک دایره به قطر یک سانتیمتر دور آن کشیده و ساعت و تاریخ تست را یادداشت کنید. طی دوره‌ تزریقات ​، چهار نوع تزریق زیر جلدی، وریدی، درون جلدی و عضلانی را با توضیحات کافی به کارآموزان آموزش می‌دهند. تزریق خارج رگ یک دارو ممکن است منجر به درد، تاخیر در جذب، و یا صدمه بافتی شود (در صورتی که pH ماده تزریق شده بسیار پایین یا بسیار بالا باشد). چنانچه حجم تزریق شده زیاد بوده، و پوست برآمده شده و ایسکمیک به نظر برسد؛ باید پروکایین1% در ناحیه مورد نظر تزریق شود.

  • مجموعه ما علاوه بر مورد ذکر شده در زمینه سونوگرافی در منزل، فیزیوتراپی در منزل، پانسمان زخم و…نیز به ارائه خدمات می پردازد.
  • از سوزن فلزی تیز یا آنژیوکت برای سوراخ کردن ورید استفاده کنید.
  • در نهایت، متقاضیان پس از شرکت در دوره آموزشی آنلاین و یادگیری مباحث تئوری، وارد مباحث عملی تزریقات خواهند شد.
  • هزینه ثبت نام در کلاس های جهاد دانشگاهی می تواند با توجه به نوع رشته و طول دوره متفاوت باشد که می توانید آن را به صورت یکجا یا قسطی پرداخت کنید.
  • 🔴سرفصل های دوره
    🔹️ پانسمان 🔹️ بانداژ
    🔹️ احیا قلبی و ریوی
    🔹️ بخیه
    🔹️ سونداژ
    🔹️ تزریقات کامل

    🔴دریافت شده در آگهی تماس حاصل بفرمایین.

نا گفته نماند که این دوره تحت نظر واحد جهاد دانشکاهی علوم پزشکی شهید بهشتی تهران برگزار شده و گواهی آن نیز از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مهر وزارت خانه به شرکت کنندگان داده خواهد شد. این مرکز نیز برای ثبت نام دوره تزریقات و پانسمان از شرکت کنندگان مدارک شناسایی فردی به همراه عکس را در حین مراجعه طلب خواهد کرد. با گذراندن دوره های حضوری (عملی) و غیر حضوری (نظری) در این واحد می توانید برای شرکت در آزمون نهایی این دوره آماده شوید.

آموزش دوره های فنی حرفه ای و بین المللی حلال احمر

آموزش تزریقات و پانسمان با مدرک آموزش فنی حرفه ای | آموزشگاه آپادانا تبریز 6) سر سوزن يا اسكالپ وين متصل به سرنگ را از كنار و به موازات رگ وارد پوست و پس از mm 3-2 طی مسافت وارد رگ نماييد . 5- پس از ورود سر سوزن به داخل رگ ,تورنيكه را باز كنيد و پس از استعمال يك پماد آنتي بيوتيك بر روي محل ورود سرسوزن , با نوار چسب سرسوزن رادر محل خود ثابت نگه داريد(شكل 15-2Cool. براي اطمينان از اينكه دارو در محل مورد نظر تزريق شود هر كدام از روش‌هاي فوق احتياج به مهارتهاي بخصوصي دارد. اثرات دارو در تزريقات بستگي به ميزان جذب دارو به سرعت توسعه مي‌يابد و پرستار مي‌تواند بدقت عكس العمل مريض را بعد از تزريق مشاهده كند. ✔️ علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند به نشانی portaltvto.com مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است. بله، شما در صورت نیاز می توانید مدارک جهاد دانشگاهی را برای انجام کار های مهاجرتی و تحصیلی ترجمه کنید و از این لحاظ نیز دارای اعتبار هستند.

اخذ مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی غیر حضوری آسان و سریع

با توجه به مجری برگزار کننده دوره هزینه دوره آموزش تزریقات و پانسمان متفاوته ، هزینه دوره در متن مقاله اعلام شده . دوره آموزش تزریقات و پانسمان با توجه به سرفصل های آموزش و مجری برگزار کننده دوره متفاوته . در نظر داشته باشید که ممکن است به ارائه مدارک بیشتری نیاز باشد. متقاضیان برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز باید با جهاد دانشگاهی مورد نظر تماس حاصل کرده و اطلاعات تکمیلی را از آن جویا شوند. را نیز ثبت نام و شرکت نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم مقاله زیر مطالعه شود.

دوره کمک پرستاری جمشیدیان هِلث