قیمت محصولات جک امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | besturnblog

به ویژه که بمجله خبری خودرو بسترن فاواری از مشتریان توانایی خرید خودرو گرانتر کره‌ای را نداشته و می‌توانستند با بودجه ای در حدود ۷۵ میلیون تومان اقدام به خرید یک کراس اوور با طراحی داخلی نسبتا مدرن کنند. جک اس 5 یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت. قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات جک موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.

http://betheme.ir

نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت. هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.

فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد. صندلی های این خودرو با فرم مناسب و طرح و رنگ متناسب طراحی شده است که البته شاید بتوان گفت برای افراد با وزن بالا اندکی نامناسب هستند. وجود فضای مفید با حجم 600 لیتر در قسمت صندوق عقب یکی از ویژگی های خودرو جک S3 است که با جمع کردن صندلی های عقب می توان مقدار آن را افزایش داد. بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند.

S5 از  انواع خودرو جک

با خرید اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت . مدتی ماشین را روشن نکرده بودم باتری خالی کرد بعد از باطری به باطری کردن و روشن کردن ماشین متاسفانه تنظیم عقب رفتن اتومات صندلی بهم خورده است. قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

قیمت کی ام سی T8

انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد. در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است. تنوع و ارائه این خودروها در مدل های مختلف جوابگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه ای است. در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است.

  • خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.