فروش اقساطی جک S3 با کمترین پیش پرداخت و تحویل فوری | besturnblog

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند. یکی از انواع خودورهای شاسی بلند چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک s3 میباشد. خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود. در فروش فروش اقساطی جک s3دیگر احتیاجی به پرداخت کل ملبغ خودرو به صورت یکجا وجود ندارد و تنها کافیست اقساطی را بصورت ماهیانه برای خرید خودرو بپردازید. جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک می باشد که این روزها در بین مشتریان خودرو محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

  • برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد.
  • در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند.
  • طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب 4475، 1840 و 1680 میلی‌متر هستند، ابعادی که جک اس 5 را به یک غول شهری تبدیل می‌کند.
  • با توجه به شرایط خرید اقساطی جک اس 5 که کرمان موتور تعیین کرده است، بهترین راه خرید اقساطی جک S5، استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سایت سپندخودرو است.

نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد. البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است.

JAC J5

این خودرو دارای دو نسخه دستی و اتوماتیک می باشد که هر دو نسخه دارای گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT می باشد. از رقبای جک J4 در ایران می توان به برلیانس H330، ام جی 360 و بسترن B30 اشاره کرد. این کمپانی در اوایل دهه 2000 میلادی همکاری نزدیکی با هیوندای موتورز داشت و در سال 2003 نیز شروع به مونتاژ محصولات هیوندایی کرد و در اوایل سال 2007 دست از این همکاری برداشت. در سال 2009 کمپانی جک برای نشان دادن استقلال شرکت به صورت جدی دست به تولید خودروهای سواری زد و توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر نیز کمپانی جی ای سی( جک) در کشورمان حضور پررنگی دارد که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد یا مونتاژ می شود. این خودرو به نسبت سایر خودروهای جک از نظر رتبه بندی فروش در سطر اول جدول قرار دارد.

خودروی جک S5 دنده ای سال 1396

جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید باتری هایی که بر روی ماشین جک S5 نصب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باطری جک S5 استفاده کنید. در دو نوع صندوق دار و هاچ بک معرفی شده است و در کشور ما توسط شرکت کرمان موتور در سال 1391عرضه شد.

فروش اقساطی جک S7

هاوال H2 نام یکی از مجله خبری خودرو بسترن فاو پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده. این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک S5 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 .

http://betheme.ir