خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | besturnblog

قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد. JAC Heyue A30 یک سدان کامپکت است که توسط شرکت جک موتورز تولید شده است و در سال 2012 در نمایشگاه گوانگژو چین به نمایش درآمده است. این خودرو در مکزیک مونتاژ و در آمریکای لاتین با نام JAC J4 به بازار عرضه می شود.

ویژگی ها و طراحی ظاهری و بدنه خودروی جک S3

در سال 2016 فیس لیفت جدیدی از این خودرو به بازار معرفی شد که شامل طراحی جدید جلو پنجره، چراغ های مه شکن مثلثی، چراغ های جلو و عقب، ضربه گیرهای جدید، فضای داخلی به روز و آرم جدید شرکت JAC بود. در سال 2019 فیس لیفت دیگری از این خودرو به بازار عرضه شد که شامل طراحی جدید جلو و سپر عقب بود که باعث افزایش 20 میلی متری طول خودرو شد. از رقبای این خودرو می توان به هایما S5، چانگان CS35 و لیفان X60 اشاره کرد. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است. به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.

  • امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S5 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد..
  • بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند.
  • با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است.
  • کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ…
نخستین مجله خبری خودرو بسترن فاو این خودرو در سال 1396 و با قیمت 72 میلیون تومان در بازار خودرو ایران آغاز شد که تا به امروز شاهد افزایش قیمت آن بوده ایم. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند. میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد.

http://betheme.ir

Sol X7 یا همان Jiayue X7 یک کراس اور سایز متوسط است که توسط جک موتورز با مارک Sol و Jiayue تولید شده است. این کراس اور که در اصل با نام Jiayue X7 در سال 2020 به بازار عرضه شد، اساسا یک فیس لیفت گسترده از Refine S7 است. تا قبل از اینکه مارک Jiayue تولید این خودرو را متوقف کند، Sol X7 و Jiayue X7 برای مدت کوتاهی در کنار یکدیگر این خودرو را تولید و به بازار عرضه می کردند و از اکتبر سال 2020 تولید این خودرو منحصرا با مارک Sol X7 انجام شد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به ترمزهای ضد قفل، ترمز کمکی، توزیع نیرو ترمز، ترمز اضطراری، کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل واژگونی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، هشدار دهنده تغییر خطوط، هشدار دهنده تصادف جلو، هشدار دهنده نقطه کور و کروز کنترل هوشمند است.

جک s5نیو فیس سفید مدل 1401صفر خشک

در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. اگر برای ماشین جک S5 به باتری نیاز داشتید میتوانید جهت صرفه جویی در وقت و خرید باتری در کوتاه ترین زمان با مراجعه به سایت امداد باتری و تماس با ما ثبت سفارش باتری را انجام دهید و باطری ماشین را در اسرع وقت با ارسال و نصب رایگان دریافت کنید. جک J5 یا Heyue Sedan یک سدان کامپکت است که با مارک Heyue توسط جک موتورز در چین تولید می شود.

حداکثر سال تولید