بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | besturnblog

به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند. این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید.

http://betheme.irاین مجله خبری خودرو بسترن فاو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید. برای دریافت آخرین اخبار خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. جک S5 با پیشرانه های 2 و 1.8 لیتری به بازارهای جهانی عرضه شده که گویا نمونه 2 لیتری آن وارد بازار شده. از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است. بر این اساس و در حالی که کمپانی ارایه دهنده شرایطی برای ثبت نام جکz اعلام نکرده است، شما با هر وضعیت مالی قادر خواهید بود تا این خودرو را از ان خود کنید.

درباره جک

با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. توجه داشته باشید بر روی ماشین جک S5 فقط باتری 7024 بلند نصب میشود و سایر باتری ها با ابعاد دیگر به علت ابعاد باتری و نوع کابلهای مثبت و منفی باتری نصب نمیگردد. این خودرو محصول شرکت جک موتورز چین است که با بهره گیری از نظرات طراحان و کارشناسان کشورهای مختلفی از جمله ژاپن ، ایتالیا، انگلستان و … طراخی شده است.

ایمنی مطلوب و توان فنی قابل قبول

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.

  • با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد.
  • قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است.
  • خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.
  • شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است.
  • فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد.
زیرا قیمت تمامی خودروها را بر اساس معاملات روز همان تعیین می‌کند و می‌توانید خیالتان را راحت کنید که ماشین جک S3 را با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی دریافت خواهید کرد. اگرچه از ابتدای سال جاری، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان دستخوش نوسانات بسیار زیادی شده است و این افت و خیز، قیمت‌ها بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما این امر دلیلی نمی‌شود برای اینکه متقاضیان خرید یا تعویض حودرو، عقب بنشینند. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است.

فروش اقساطی جک S2