جدیدترین مدل النگوی طلای ایرانی کامل هلپ کده

جدیدترین مدل النگوی طلای ایرانی کامل هلپ کده

قیمت النگوهای ظریف کمتر است، اما توجه کنید که مقاومت آنها نیز کمتر است و بهتر است از آنها در مهمانی­ها استفاده شود تا آسیبی نبینند. طلاهایی که در ساخت آنها از سنگ یا جواهر استفاده شده نیز برای استفادۀ روزمره مناسب نیستند؛ چرا که ممکن است در اثر برخورد با اجسام دیگر از طلا جدا شده و گم شوند. به طور کلی نگهداری این نوع طلا سخت­تر است و هنگام فروش قیمت کمتری روی آنها گذاشته می­شود.

النگوهای این کشورها با مدل النگو طلا ایرانی متفاوت است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. النگو یکی از زیورآلات ظریفی است که هرگز نباید از جعبه جواهرات زنانه کم شود. النگو یک جواهر ظریف، همه کاره و جاودانه است که نمادی ظرافت و زیبایی را به بهترین شکل به نمایش می‌گذارد.

  • اگر می‌خواهید نگاهی به النگوهای بازار طلا بیندازید کافیست در قسمت ویترین آنلاین طلافروشان از منوی دسته بندی گزینه النگو طلا را انتخاب کنید.
  • النگو های طلا از نظر من باید ظریف و جذاب باشند تا دست را جذاب و ظریف نشان بدهند.
  • اگر این نوع النگو برای دست شما تنگ باشد، به مچ دست فشار آورده و موجب آزار شما خواهد شد.
  • النگو طلا برای هر بانو یکی از زیورآلات بسیار مهم و ارزشمند حساب می آید.

طلای منتخب النگو طلای فوق‌العاده‌ای را برای بانوان در طیفی پیچیده و ظریف از سبک‌ها و طرح‌های بی‌پایان ارائه می‌دهد. دقت فرمایید سنگ فیروزة اصل کـه متعلق بـه نیشابور می‌باشد هرگز با کرم و یا روغن « چربی » تماس نیابد، تا موجب دو رنگ شدن و بـه اصطلاح مردن سنگ نگردد. توجه نمایید جواهـراتی کـه تخمه‌هـای آن در کاسه سوار گردیدةچون الماس، هرگز بـه داخل آب نبرید زیرا راه خروجی آب در انها تعبیه نگردیده اسـت.ماندن آب درکاسه موجب کدر شدن سنگ خواهد شد. بانوان ایرانی از انواع النگوهای ضخیم و نازک همیشه در مراسمات مختلف به عنوان کادو استفاده می کنند. اگر می خواهید النگو طلا با قیمت مناسب خریداری کنید به این مجموعه حتما مراجعه کنید.

النگو طلا گوی دار کد 7

بهتر است از النگو در زمان‌های خاص استفاده شود تا کمتر در معرض آسیب قرارگیرد. یکی دیگر از علت‌های زیبایی النگو این است که شکل ظاهری آن ایجاب می‌کند از تعدادی النگو کنار هم استفاده شود چرا که قطعا جلوه‌ی بهتری خواهد داشت نسبت به زمانی که تنها از یک النگو استفاده می‌شود. این النگوها بیشتر مورد پسند خانم‌های جوان است که به تعداد بالایی از آنها استفاده می‌کنند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت بازار طلا می باشد.

اگر این نوع النگو برای دست شما تنگ باشد، به مچ دست فشار آورده و موجب آزار شما خواهد شد. علاوه بر النگو ساده، دستبند تک­پوش یا الگو دستبندی طلا را نیز می­توانید خریداری کنید. برای خرید آنها لازم نیست مچ دستتان را اندازه گیری کنید؛ چرا که به دلیل وجود قفل و قابلیت باز و بسته شدن آنها می­توانید این نوع النگو را دور مچ خود بگیرید. در آن صورت متوجه می­شوید که دستبند برای دست شما مناسب و اندازه است یا خیر. هنگام خرید النگو طلا برای استفاده روزمره باید بدانید که برخی از مدل­ها برای این کاربرد مناسب نیستند. به طور مثال ممکن است طلاهای ظریف و نازک در طول روز دچار آسیب یا شکستگی شده یا در اثر تماس دائمی با آب و شوینده­ها کدر شوند.

النگو طلا 2 گرمی

النگو طلا یکی از فلزات گرانبها است که علاوه بر ارزشمند بودن آن برای بانوان فواید فراوانی دارد. در صورت ظریف بودن النگو طلا، باید دقت بیشتری در نگهداری از آنها داشت. هنگام انتخاب سایز خود، به خاطر داشته باشید که می خواهید سایز بعدی را انتخاب کنید، نه نزدیکترین اندازه. اگر اندازه گیری صحیح داشته باشید، باید دور دست را در کوچکترین حالت داشته باشید، بنابراین هر سایزی کوچکتر از آن امکان اشتباه را دارد. نوار را محکم نگه دارید، نباید شل باشد و باید به گونه ای اندازه بگیرید که النگو در دستتان بزرگ و آزاد باشد.

با تمام این ها، علاقه مندان به خرید النگوی طلا در ادامه این مقاله با پنداریم همراه باشند تا با نکاتی مهم در خصوص فرآیند خرید این مدل از زیورآلات کمی بیشتر آشنایی پیدا نمایند. برای اینکه مشکلی در سایز النگو طلا نداشته باشید، توصیه می­شود النگو به اندازۀ 1 الی 1.5 سانتی متر بزرگ‌تر از اندازۀ مچ دست شما باشد. راهنمای نگهداری از النگو طلابرای محافظت از طلا و جواهرات خود باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به مهم‌ترینشان اشاره شده است.

معمولا النگوهای ظریف در ضخامت های بسیار کم مانند چند میلی‌متر و النگوهای پهن از یک الی پنج سانتی‌متر ساخته می‌شوند. این تمایـزات بـه قـدری حسـاس و نزدیک بـه هم اسـت کـه گاه با یک پردة رنگ روشن و یا سیرتر در سنگ موجب چند برابر شدن ارزش آن سنگ جواهر با سنگ مشابه‌اش خواهد شد. گاهی خبرگان این حرفه برای ارزشیابی دقیق سنگی آن رابا سنگ مشابه‌اش زیر ذرة بین در زمان‌هـای مختلف بـه مقایسه می گذارند، تا بتوانند بـه پاکی و رنگ واقعی آن سنگ پی برند. همچنین اگر برای خرید طلا، به دنبال یکمرکز خرید معتبرهستید، بازدید از لیستگالری طلا و طلا فروشی تهرانسایت سوربان را فراموش نکنید. در صفحات تمامی محصولات توضیحات کامل درمورد رنگ , عطر جیبی با ماندگاری بالا وزن تقریبی و برند محصول ذکر شده است تا بتوانید خریدی آسان داشته باشید . فکر کنم خرید طلا از هر نوعی که باشه (برا اون دسته ای که درامدی ندارن ) برا خانما داره یه رویا دست نیافتنی میشه.

10 آوريل 2016 …

همانطور که می‌دانید، النگوها بدون زنجیر و قفل هستند که در پهنای متفاوتی تولید می‌شود. به طور کلی النگوها به دو دسته‌ی کلی، النگو تک پوش طلا و النگو طلا باریک تقسیم می‌شوند. از همان ابتدا تاکنون زنان به دنبال استفاده از زیورآلات مختلف به خصوص النگو طلا بودند. بانوان کشور ما استفاده از النگو را بخش مهمی از زیبایی خود می‌دانستند. به دلیل علاقه‌ی آنها به این مصنوع طلا، علاوه بر میهمانی‌ها، به صورت روزانه از آن استفاده می‌کردند. 10 آوريل 2016 … مدل النگو طلا جدید تزیین شده با سنگ های فیروزه و نگین های زیبا در رنگ های مختلف و طرح های زیبا و … یکی از بهترین طلاهای ایران طلای یزد می باشد.

البته بانوان تمایل بیشتری به داشتن النگو طلا پهن دارند تا هم از زیبایی آن استفاده کرده و هم بتوانند به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن روی آن حساب کنند. یکی از نکات مهم داشتن اطلاعات برای خرید النگو طلا اندازه مچ شخص استفاده کننده است. بر روی النگوهای طلا ضخیم تر می توان حکاکی هایی که یادگار واقعه خاص در طول زندگی شخص است انجام داد که این کار علاوه بر هزینه وزن طلا اجرت ساخت زیادی خواهد داشت. در ادامه نکات مهم در رابطه با خرید النگو و تصاویر مدل النگو طلا شیک و امروزی را با هم مشاهده خواهیم کرد. اما به طور کلی خوب است بدانید برای سرمایه‌گذاری، انواع تک پوش طلا نسبت به دیگر مدل‌های النگوی طلا مناسب‌تر هستند.