محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | besturnblog

اگرچه این روزها مجله خبری خودرو بسترن فاو SUV کمی سخت شده و حتی اتومبیل های ایرانی شاسی بلند هم به قیمت‌های نجومی رسیده‌اند، اما همچنان بیشتر افراد ترجیح می‌دهند یک شاسی بلند قدرتمند و مطمئن تهیه کنند و از راحتی و امکانات آن بهره‌مند شوند. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت. با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد. سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است.

  • در مقاله پیش از موتور های اتوبوس و نوع کارکرد آنها بسیار گفته‌ایم , بیایید در این مقاله با بررسی این 2 مدل , یک مدل همیشگی برای خود انتخاب کنیم .
  • همچنین می توان یکی از سایر عوامل مهم محبوبیت این خودروها را چندمنظوره بودن آن ها نیز دانست.
  • اگر بخواهیم در بین این خودرو ها نیز دقیق تر شویم و یک لیست منتخب داشته باشیم، لندکروز، لکسوس و سانتافه را می توان به عنوان بهترین شاسی بلند های اجاره ای معرفی کرد.
  • چری تیگو ۷ در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین و ارزشمندترین گزینه‌ها برای خرید ماشین شاسی بلند به شمار می‌آید.

همچنین گقتنی است که چانگان CS35 در هر 100 کیلومتر حدود هفت لیتر مصرف سوخت دارد. جالب است بدانید که کمپانی چانگان برای طراحی این خودرو به سراغ یکی از مشهورترین طراحان ایتالیایی به نام لوچیانو دی‌امبروزیو رفته که نتیجه کار او، یک خودروی شیک و نسبتا متفاوت است. در قسمت جلو پنجره، سه نوار براق وجود دارند که در وسط آنها نیز لوگوی چانگان دیده می‌شود. از نماهی پهلو، وجود خطوط تیز روی بدنه CS35، آن را شبیه به خودروهای عضلانی کرده است. همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی.

انتخاب شاسی بلند ۵۰۰ الی ۷۰۰ میلیونی از سطح قیمت‌ها

طراحی و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد. همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید. البته هیوندای سانتافه به دلیل شناخته شده بودن برند هیوندای از قیمت بالاتری نسبت به همکلاسانش برخوردار است و قیمت آن در بازار کشورمان در بازه قیمتی 740 تا 780 میلیون تومان متغیر می باشد.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی ریگان کوپا

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی رسمی محصولات ام وی ام در ایران در آخرین گام خود اقدام به ورود شاسی بلند های این برند در بازار ایران کرد. ام وی ام x22 در کلاس کراس اوور های قرار دارد و به عنوان یک شاسی بلند اسپرت و کارامد شناخته می شود. این شاسی بلند چینی ارزان در زمان ورود به بازار ایران توانست خیلی زود جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد.

محبوب‌ترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران

تقریبا تمامی راو4های نسل چهارم که به ایران وارد شده‌اند، به پیشرانه تنفس‌طبیعی ۲٫۵ لیتری مجهزند. این خودروها با فیس‌لیفت جدید مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۳ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که در ۹٫۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ناگفته نماند میانگین مصرف سوخت این کراس‌اور ۹ تا ۱۰ لیتر در صد کیلومتر است. راو ۴ مدل ۲۰۱۸ با کارکرد کم و شرایط عالی با قیمتی حدود ۲٫۵ میلیارد تومان در بازار ایران معامله می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین محصولات کرمان موتور جک S5 است که از سال 1393 وارد بازار کشور شد. این خودرو به دلیل ویژگی‌های فنی خوبی که داشت و همچنین به خاطر قیمت پایین، خیلی زود مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفت.

http://betheme.ir