خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | besturnblog

خودرو های کافه رنتی همگی کم کارکرد، به روز و دارای بیمه هستند؛ بااین حال قیمت ارائه شده توسط کافه رنت بسیار پایین تر از تصور شما و نرخ بازار است. از دیگر محصولات کمپانی تویوتا که می‌توان نام آن را در لیست بهترین شاسی بلند 7 نفره بازار قرار داد تویوتا پرادو J150 و J120 است. از آنجایی که مدل‌های J120 در حال حاضر از سن و سال بالایی برخوردار هستند، در این بخش تنها به مدل‌های J150 می‌پردازیم. تویوتا پرادو تاکنون در چهار نسل مهمان بازارهای جهانی شده که نسل چهارم آن از سال ۲۰۱۰ در دو مدل چهار درب و دو درب به بازار کشورمان راه یافت. تیگارد X35 جدیدترین شاسی بلند چینی است که با قیمتی مقرون به صرفه وارد کشور شده است.

  • رینگ‌های عریض و روف لاین منطقی، لاماری ایما را تبدیل به یک کراس‌اور چشم‌نواز کرده است.
  • عمده‌ لندکروزرهای مدرن موجود در ایران GXR هستند و بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ وارد کشور شده‌اند.
  • سیستم‌های کمکی راننده دیگنیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است.
  • ایکس تریل 2018 مجهز به یک پیشرانه 2.5 لیتری با توان تولید قدرتی معادل 170 اسب‌بخار است که به کمک گیربکس 7 دنده CVT ایکس‌ترونیک، می‌تواند نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل کند.
  • خودروهای جک نیز چندسالی است در بازار کشور از استقبال بسیار خوبی برخوردارند.

بعضی نمونه‌های قدیمی‌ X3 به مجله خبری خودرو بسترن فاو سه‌لیتری و سیستم دودیفرانسیل X درایو مجهزند؛ اما غالب مدل‌های واردشده در سال‌های اخیر، به‌دلیل محدودیت‌های قانونی از موتور دولیتری توربوشارژ بهره می‌برند. با بدنه‌ X3 یا X4 این خودروها ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن‌ها ۶٫۵ ثانیه و نهایت سرعتشان ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف سوختشان ۸ لیتر در صد کیلومتر است. نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است. لکسوس NX300h علاوه‌بر پیشرانه ۲٫۵ لیتری تویوتا، یک موتور برقی نیز دارد و درمجموع، ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

جک خودروهای شاسی بلند

ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود. خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد. نسل سوم تویوتا راوفور، طراحی جذابی نداشت؛ به‌همین‌دلیل، نتوانست بین مردم ایران طرف‌داران زیادی داشته باشد؛ اما خرید خودرو تویوتا راوفور دوره چهارم که در سال 2013 وارد ایران شد، با تقاضای زیادی روبه‌رو شد. در سال 2016 نیز مدل فیس‌لیفت RAV4 به بازار داخلی راه یافت که در مقایسه با قدیم، از طراحی جذاب‌تر و اسپرت‌تری برخوردار بود. از ویژگی‌های خوب تویوتا راوفور، می‌توان به کیفیت خوب مونتاژ، مقاومت کم خودرو و هندلینگ عالی آن اشاره کرد.

همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید!

زمان لازم برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌بر‌ساعت جک S5 حدود ۱۲ ثانیه و میانگین مصرف سوخت آن ۱۱ تا ۱۲ لیتر در صد کیلومتر است. رنو در کولئوس جدید، از طراحی بسیار زیبا، مدرن و جذاب برخوردار است؛ این زبان طراحی جدید، باعث شده است تا خرید رنو کولیوس به‌عنوان یکی از زیباترین خودروهای وارداتی کشور جزو انتخاب‌های خریداران باشد. رنو کولیوس جدید، از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 171 اسب‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور است.

هیوندای سانتافه نسل جدید

چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند. این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است. سانتافه های کافه رنت از نوع نیو فیس، مدل 2014 تا 2016 و در رنگ های سفید و مشکی هستند. تنها با روزانه 1,540,000 تومان می توانید سانتافه نیو را از کافه رنت اجاره کنید که در مقایسه با شرکت های دیگر قیمت فوق العاده ای است. همچنین اگر قصد اجاره برای بیشتر از 14 روز را دارید این قیمت به روزانه 1,490,000 کاهش می باید.

http://betheme.ir