5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | besturnblog

همچنین امکان اجاره این خودروها یا کسب اطلاعت بیشتر از طریق تماس با کارشناسان کافه رنتی یا مراجعه حضوری به شعب کافه رنت در تهران و سایر شهرهای بزرگ وجود دارد. در ایران کمتر شرکت فعال در زمینه اجاره خودرو پیدا می شود که انواع گسترده ای از شاسی بلند ها را تحت مالکیت داشته باشد. بسیاری از شرکت ها یا گزینه های محدودی دارند یا خودرو های آن ها متعلق به خود شرکت نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است.

  • اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود.
  • هیچکدوم ازاینا بدردنمیخوره و شاسیبلند هم نیستن خودروهای چینی درجه دو با قیمت بنزوبی ان.
  • این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد که نیروی آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک از نوع CVT به چهار چرخ منتقل می‌شود.
  • در سال‌های اخیر به دلیل تغییر در سبک زندگی، علاقه مردم ما به سمت خرید ماشین شاسی بلند بیشتر شده است.
  • بدون شک کراساوور سانگ‌یانگ تیوولی را می توان به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند در ایران معرفی کرد.

اولین موردی که درباره این مجله خبری خودرو بسترن فاو می‌توانیم به آن اشاره کنیم، ظاهر زیبایش است. در واقع طراحی ظاهری X22 هیچ ایراد خاصی ندارد و به حد قابل قبولی از پختگی رسیده است. وقتی از بغل هم به این شاسی بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد.

چطور ریسک ضرر کردن در خرید یک شاسی بلند کارکرده را به صفر برسانیم؟

قیمت این خودرو در مدل دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ در محدوده ۲۹۱ تا ۳۰۵ میلیون تومان است. این خودرو با امکانات خوب و مشخصات فنی به‌روزتری که دارد، یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند محسوب می‌شود. هایما S5 یک خودروی زیباست و خطوط روی بدنه آن جلوه خاصی به این SUV بخشیده‌اند. طراحی جلو پنجره و چراغ‌ها نیز اگرچه خیلی نوآورانه نیست، اما ظاهری تقریبا اسپورت به این خودرو می‌دهد. در بین تمام خودروهای چینی بازار ایران، می‌توان گفت که هایما S5 یکی از بهترین طراحی‌ها در بخش کابین داخلی را دارد.

اجاره ماشین عروس لندکروز

شرکت کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد. در ابتدا این شرکت با کمپانی کره‌ای دوو همکاری داشت و سپس به سراغ سایر خودروسازان معتبر دنیا رفت. از چند سال پیش، کرمان موتور فعالیت مشترک خود را با کارخانه چینی لیفان آغاز کرد و سپس با یکی دیگر از کمپانی‌های این کشور به نام جک وارد همکاری شد. دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. همان‌طور که در متن اشاره شد، دو شاسی بلند 7 نفره یعنی فیدلیتی پرایم و کیا سورنتو در لیست کرایه خودرو ناواران قرار داده شده‌اند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز، این خودروها را از ناواران اجاره کنند.

اولین دلیل استقبال از نیسان جوک، طراحی خاص و متفاوت این خودرو شاسی بلند بود. نیسان زبان طراحی جدیدی را در جوک تجربه کرد که سبب شروع یک روند متفاوت در طراحی و صنعت خودروسازی شد. به پشتوانه فروش خوب محصولات کیا موتورز در ایران، وارد کشور شد و یکی از پرفروش‌های این بازار لقب گرفت. نسل‌های مختلف این خودرو به مرور زمان فیس‌لیفت‌های مختلفی را تجربه کرده و هر بار بهتر از قبل شدند. یکی دیگر از دلایل استقبال از این کلاس خودرو، میل جوانان به سفرهای جاده‌ای و آفرود است که شاسی بلندها برای این منظور خودروهایی مناسبند.

http://betheme.ir