بازی راننده سمند دانلود کافه بازار | besturnblog

بیایید با هم مجله خبری خودرو بسترن فاو کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است . مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. از اینکه خودرو۴۵ را جهت کسب اطلاعات خودرویی خود انتخاب کرده‌اید سپاسگزاریم. استفاده از مطالب سایت 1Car.ir تنها با درج لینک فعال به صفحه مبدأ، مجاز می‏باشد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

گواهیران سایت مرجع راهنمایی و رانندگی

سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است. سمند معمولی اولین بار در سال ۱۳۸۱ و به عنوان خودرو ملی در سبد محصولات شرکت ایران خودرو قرار گرفت. این خودرو به لطف مهندسین شرکت ایران خودرو تاکنون به پیشرانه‌های متفاوتی مجهز شده و در تیپ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سمند EF7، سمند SE، سمند سورن، سمند سورن توربو و…

سمند مدل ۹۱

موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است. از طرفی تقاضای بالای سمند در بازار خودروهای داخلی باعث شده است که خودروسازان داخلی به فکر ارتقای کیفیت بخش فنی آن بیافتند و تا حدودی بتوانند در این زمینه موفق باشند.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

با این وجود این مشکل در سری سورن به میزان زیادی کاهش یافته است و آپشن ها و قطعات خیلی بهتر در کابین جای دارند. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است. در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.

  • نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید.
  • خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.
  • ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد.
  • مطمئنا همان‌طور که می‌دانید تمامی مدل‌های نام برده شده از خاندان سمند، بر روی پلتفرم مشترکی شکل گرفته‌اند که در واقع همان پلتفرم کهن‌سال پژو ۴۰۵ است.

جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. فدا سرت آقا بابک بعدها میخریم،همین که بعد این همه مدت ماشینهامون رو دادن یه دنیا ارزش داره،الان قیمت ماشین سر به فلک کشیده،بازم خدا رو شکر. سلام آقا بابک من یه دوست توی نمایندگی دارم پرسیدم گفت ساعت نداره ولی انگار سر در نمیاورد حالا شما یا دیگر دوستان متوجه شدید که توی قاب آکسو ساعت داره لطفا به ما هم اطلاع رسانی کنید.

http://betheme.ir