کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | besturnblog

نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد. البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است.

  • جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.
  • هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است.
  • این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود.
  • بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است.
  • سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است. طراحی فریم پنجر‌ها در کنار انحنا و حجم بدنه درها اقتباسی وفادارانه از خودرو توسان هیوندا است. جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است.

ترمز پارک برقی EPB

جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. توجه داشته باشید باتری هایی که بر روی ماشین جک S5 نصب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باطری جک S5 استفاده کنید. در دو نوع صندوق دار و هاچ بک معرفی شده است و در کشور ما توسط شرکت کرمان موتور در سال 1391عرضه شد.

جک S5 دنده‌ای، مدل ۱۳۹۴

هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. بررسی مشخصات فنی و آپشنهای خودرو چری تیگو 7 تیگو 7 -که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و لقب گران ترین شاسی بلند چینی را به خود اختصاص داده. این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک S5 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 .

بررسی جک s5 دستی

این مجله خبری خودرو بسترن فاو دارای دو نسخه دستی و اتوماتیک می باشد که هر دو نسخه دارای گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT می باشد. از رقبای جک J4 در ایران می توان به برلیانس H330، ام جی 360 و بسترن B30 اشاره کرد. این کمپانی در اوایل دهه 2000 میلادی همکاری نزدیکی با هیوندای موتورز داشت و در سال 2003 نیز شروع به مونتاژ محصولات هیوندایی کرد و در اوایل سال 2007 دست از این همکاری برداشت. در سال 2009 کمپانی جک برای نشان دادن استقلال شرکت به صورت جدی دست به تولید خودروهای سواری زد و توانست سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر نیز کمپانی جی ای سی( جک) در کشورمان حضور پررنگی دارد که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد یا مونتاژ می شود. این خودرو به نسبت سایر خودروهای جک از نظر رتبه بندی فروش در سطر اول جدول قرار دارد.

http://betheme.ir