آموزش انگلیسی سطح متوسط یادگیری زبان انگلیسی در حد متوسط | zabannew

زبان آموزان در این کتاب به راحتی می توانند سطح مکالمه زبان انگلیسی خود را بالا ببرند. پیش نیاز این سطح گذراندن کتاب Book 2 می باشد که می توانید اطلاعات آن را نیز در سایت مطالعه کنید. این کتاب از انتشارات دانشگاه آکسفورد می باشد و طی سال های اخیر هیچ رقیبی نتوانسته حتی به محبوبیت این کتاب نزدیک شود و می توان گفت در میان کتاب های آموز زبان موفق ترین کتاب موجود می باشد. سرعت مناسب کتاب و در عین حال توجه به تمام نکات مورد نیاز، از مزیت های اصلی این کتاب می باشد.

  • داستان فیلم در جریان جنگ جهانی دوم است که جمعی از نخبگان و ریاضی دانان از طرف دولت انگلیس مامور می‌شوند تا کدهای ماشین هایی که نازی ها با استفاده از آن مکالمات سری انجام می‌دادند را رمزگشایی کنند.
  • مطالعه‌ی کتاب‌های آموزشی با کتاب داستان انگلیسی تفاوت بسیار زیادی دارد.
  • با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه‌های اجتماعی برقراری ارتباط با مردم دیگر کشورهای جهان بیش از پیش ساده شده؛ اما شروع این ارتباط، مهارتی را می‌طلبد که همان دانستن زبان بین‌المللی، یعنی انگلیسی است.
  • همچنین با افعال Gerund و افعال Modal برای بیان ضرورت‌ها و توصیه‌ها آشنا می‌شوید.
  • مجموعه انگلیش بای رز با تجربه‌ای موفق در ارائه آموزش نوین در شبکه‌های اجتماعی اکنون بستر جدیدی را جهت آموزش‌های خود ایجاد کرده راهنما است.

بانصب اپلیکیشن لینگوجو لذت یادگیری زبان انگلیسی را در موبایل خود تجربه کنید. با دیدن نمونه تدریس دوره متوسط زبان انگلیسی، می توانید بهتر برای خرید آن تصمیم بگیرید. همین ۱۰۰ درس شما را از صفر به سطح متوسط می رسانند و برای یادگیری بهتر می توانید دروس پیشرفته تر ما را هم ببینید (کلیک کنید). در این دوره زبان‌آموز تنها به تماشای یک فیلم آموزشی نمی‌پردازد، بلکه با مشاهده‌ی ویدیوها و موزیک‌های جذاب و انجام تمرینات مربوط به آن‌ها در تمام مهارت‌ها به تمرین خواهد پرداخت. برای دوستانی که سطح متوسط هستند، آزمونی مناسب است تا میزان یادگیری خود را بسنجند. در این سطح با مجموعه‌ای از واژگان سطح B1 (متوسط) مطابق استاندارد CEFR (چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها) برای زبان انگلیسی آشنا می‌شویم.

بهترین فیلم ها برای سطح پیشرفته (advanced)

اما اگر در سطح پیشرفته زبان هستید و مشکلی در مکالمه ندارید این دوره برای شما مناسب نخواهد بود. اغلب مجموعه هایی که برای یادگیری مکالمه هستند از سطح مبتدی و پایه شروع به آموزش می کنند. بسیاری از زبان آموزانی که در سطح متوسط و یا بالاتر هستند، خواهان مکالمه هایی با سطح بالا هستند تا مکالمات پیشرفته تری را یاد بگیرند. در مکالمات مبتدی از اصطلاحات استفاده نمی شود و کلمات در سطح پایین هستند.

پس اگر از مشکل کم خوابی رنج می‌برین می‌تونین با شنیدن قطعات موسیقی کلاسیک به خواب برین تا خواب بهتری رو تجربه کنین این کار بهتون کمک میکنه تا علاوه بر خواب بهتر، با گوش دادن به ترانه های انگلیسی، ناخودآگاه زبان هم یاد بگیرید. این تست شامل ۱۹ سوال برای سطح پیش متوسط (Pre-Intermediate) است. زبان آموزانی که در این سطح هستند میتوانند در این آزمون شرکت کنند و مهارت و یادگیری خود را بسنجند. سومین راهکار اینه که حین خوندن مطالب انگلیسی، اصطلاحات و کلماتی که بومی زبان های اون استفاده می کنن رو یادداشت و جمع آوری کنین و بعد سعی کنین از اون ها تو جملاتتون استفاده کنین. مجموعه انگلیش بای رز با تجربه‌ای موفق در ارائه آموزش نوین در شبکه‌های اجتماعی اکنون بستر جدیدی را جهت آموزش‌های خود ایجاد کرده است.

پادکست آموزش زبان انگلیسی: My Brother Is a Gentleman

آموزش انگلیسی سطح متوسط یادگیری زبان انگلیسی در حد متوسط | zabannew

اگر علاقه‌مندید در زمینه تخصص شخصی‌تان فیلمی ببینید، احتمالاً بتوانید چیزی پیدا کنید. علاوه بر آن سریال‌های زبان انگلیسی هم شما را برای مدت طولانی درگیر یک موضوع نگه می‌دارند. همین باعث می‌شود اصطلاحات و واژه‌هایی که معمولاً شخصیت‌ها به کار می‌برند، تکرار و در ذهن شما تثبیت شود. اگر به فیلم‌هایی که تحلیل روانشناختی دارند علاقه دارید، این فیلم برایتان بسیار جالب خواهد بود. در این فیلم بیشتر از هر چیز با مونولوگ روبه‌رو هستید؛ یعنی مکالمه‌ای که فقط یک طرف گفتگو دارد.