بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | besturnblog

جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست. این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.

  • جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد.
  • این خودرو که شباهت بسیاری به هیوندای توسان ix35 دارد توسط کرمان موتور در ایران عرضه می شود.
  • برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.
  • جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.

همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. اگرچه دولتمردان و فعالان ارشد صنعت خودرو معتقدند که سیاست‌های جدید به کنترل قیمت خودرو خواهد انجامید، اما آنچه امروز در بازار بهچشم می‌خورد این استکه بی ثباتی قیمت کالاهای اساسی، قیمت جک S3 و دیگر خودروهای وارداتی و ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. همان گونه که در ابتدای متن مزایای خرید قسطی این خودرو را از نظر گذراندیم و همچنین با توجه به ویژگی های فنی و تجهیزات ایمنی این خودرو، امکانات رفاهی و دیگر آپشن ها، خرید این خودرو با توجه به شرایط امری هوشمندانه و کاملا منطقی است.

آپشن‌ها و تجهزات ایمنی جک S5

تغییر دیگری که در مجله خبری خودرو بسترن فاو اتوماتیک اعمال شده تغییر اندازه رینگ ها از 17 اینچ به 18 اینچ است که باعث شده نمای این خودرو زیباتر بشود. تفاوت دیگری که نسخه اتومات نسبت به نسخه دنده ای دارد این است که در در سپر جلوی خودرو از سنسور پارک استفاده شده است. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود. کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.

جک s5اتومات مدل 96

شرکت آقای امداد با مجوز رسمی از اتحادیه امدادخودرو تهران به صورت شبانه روزی در کلیه نقاط تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و حومه تهران مشغول خدمت رسانی به شما امدادخواهان محترم می باشد. شما می توانید در هر کجا که هستید در هر ساعت از شبانه روز با مرکز تماس ارتباط برقرار کرده و درخواست امداد نمایید. همچنین با نصب اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و نزدیک ترین امداد را در نزدیک خود بیابید. هر چقدر ظاهر این خودرو در ابتدای رونمایی آماج حملات بین‌المللی قرار گرفت و حتی در داخل کشور هم عده‌ای آن را ناموزون خواندند، اما طراحی داخلی جک اس ۵ یکی از بزرگترین مزایای این خودرو محسوب می‌شود.

S5 از  انواع خودرو جک

به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند. همچنین وجود ۵۰۵ لیتر فضا در بخش محفظه بار این خودرو باعث می‌شود تا ظرفیت مناسبی جهت جای دادن اسباب و وسایل سرنشینان در این قسمت وجود داشته باشد و خانواده‌ها از این حیث با مشکل اساسی مواجه نباشند. هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود .

http://betheme.ir