بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | besturnblog

خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق مجله خبری خودرو بسترن فاو شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

http://betheme.irطراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S5 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد.. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است. شما می توانید باتماسبه مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.

  • هر چهار چرخ جک s5 از نوع دیسکی می باشند و دارای سیستم ضد قفل ABS چهار کاناله، ترمز هیدرولیکی HBA، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، پایداری الکترونیکی ESC، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC و ترمز پارک برقی EPB می باشند.
  • اگر باتری ماشین جک s5 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید.
  • یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است.
  • در حال حاضر نیز کمپانی جی ای سی( جک) در کشورمان حضور پررنگی دارد که محصولات آن توسط کرمان موتور وارد یا مونتاژ می شود.
  • جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد.
با فعالیت های متداوم این شرکت چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند.

برای خرید قسطی خودرو جک S3 چه مقدار پیش پرداخت لازم است؟

جک تورین جی3 که کلا با نام توجوی معرفی شد، محصول شرکت جک موتورز چین است که در دو مدل هاچ بک و سدان تولید شد و شرکت کرمان موتور در سال 91و92 این خودرو را به کشور وارد کرد. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. جک S5 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جگ موتورز تولید شده و جایگاهی بالاتر از برادر کوچکتر خود یعنی S3 دارد. این خودرو ابتدا در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل پکن با نام JAC Eagle S5 رونمایی شد.

جک S3

آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. طرح کلی داشبورد به دلیل بهره‌مندی از تریم نقره ای رنگ، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی جالب و جذاب برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است. عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.

بررسی طراحی داخلی و کابین؛ یکی از دلایل اصلی خرید جکS5