قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | besturnblog

این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. از امکانات رفاهی این خودرو می توان به نمایش اطلاعات روی شیشه توسط Head-Up، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، 6 عدد ایربگ، دوربین 360 درجه، نمایشگر فشار باد لاستیک، مانیتور 10 اینچی لمسی، صفحه پشت آمپر دیجیتال و گردش مه شکن ها در پیچ اشاره کرد. افرادی که به مدل های ماشین ایتالیایی علاقه خاصی دارند بیشتر به دنبال خرید جک جی 5 هستند.کاپوت کشیده، سپر مشکی جلو خودرو از جمله مشخصات بارز این خودرو محسوب می شوند. این خودرو از جمله خودرهای جک است که این روزها در بازار فروش بالایی دارد. در این خودرو تعداد اندکی کلید تعبیه شده است تا از شلوغی داخل آن جلوگیری شود. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم.

این مجله خبری خودرو بسترن فاو در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید شده است که در نسخه دستی با گیربکس 5 سرعته دستی و در نسخه اتوماتیک با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک حرکت می کند. نسخه اسپورت جک J5 دارای آلیاژهای مختلف، اسپویلر و کیت بدنه می باشد که در سال 2012 با همان موتور استاندارد Heyue Sedan به بازار عرضه شد. JAC iEVA50 نسخه الکتریکی J5 یا همان Heyue Sedan می باشد که در سال 2018 تولید و فیس لیفت آن نیز در سال 2019 با تغییر طراحی جلو و عقب به بازار عرضه شد. با این حال اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور را دارید و بین عرضه کنندگان خودرو تردید دارید که قیمت کدام یک واقعی‌تر است، سایاخودرو بهترین مجموعه پیش روی شماست.

  • از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد.
  • نسخه اسپورت جک J5 دارای آلیاژهای مختلف، اسپویلر و کیت بدنه می باشد که در سال 2012 با همان موتور استاندارد Heyue Sedan به بازار عرضه شد.
  • نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد.
  • به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است.
یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد. نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد.

جک اس۵

بنابراین با توجه به این شرایط ویژه خرید خودرو از شرکت سایا، شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات شرکت کرمان خودرو با واحد فروش شرکت سایا خودرو تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را در این مورد دریافت کنید. زمانی که خریدار مایل به خرید جک S3 به صورت قسطی باشد مسلما مجموعه ای را انتخاب می کند که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به او پیشنهاد کند و فشار مالی زیادی را به وی تحمیل نکند چرا که در غیر این صورت ممکن است از خرید خودرو صرف نظر کند. جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد. این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود. بعد از اینکه کارخانه‌های کره‌ای و به‌خصوص هیوندای با استخدام طراحان خارجی، پیشرفت چشمگیری در تولید خودروهایی با طراحی بیرونی زیبا و مدرن داشتند، بلافاصله کارخانه‌های خودرسازی چین سراغ چنین رویکردی رفتند.

http://betheme.irدر نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در نتیجه کابین جک اس فایو از لحاظ ظاهری می‌توانست نیازهای بسیاری از مشتریان این رنج قیمت خودرو را در آن زمان به خوبی برآورده سازد. به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند.

جک S5 اتوماتیک، مدل ۱۳۹۸