امداد خودروی تهران انواع ماشین جک توسط آقای امداد خودروبر، یدک کش ، مکانیک سیار | besturnblog

به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد. در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. در این شرکت خودروهایی که به صورت فروش اقساطی در اختیار مشتری قرار می گیرند در کوتاه ترین زمان ممکن پس از طی مراحل اداری به خریداری تحویل داده می شوند و خریدار با خاطری آسوده و استفاده از شرایط فروش اقساطی می تواند صاحب خودروی مورد نظر خود شود. خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است. در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.

  • حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد.
  • این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند.
  • قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.
  • این خودرو بزرگترین خودرو شاسی بلند جک می باشد که توسط کرمان موتور در ایران عرضه شده است.

فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. Copyright 2020 طراحی سایت وب هانا تمامی حقوق و مطالب منتشر شده برای سایت امداد باتری محفوظ و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود.

http://betheme.ir

کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است. کارخانه جک با الهامات فراوان از محصولات برتر بازار و در راس آن‌ها توسان، دست به طراحی جک اس5 زد.

فروش اقساطی خودروهای چینی در سپندخودرو

آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

طراحی داخلی جک S5

دلیل مجله خبری خودرو بسترن فاوتفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 بهره می برد. از نظر مشخصات فنی جک J3 سدان و هاچ بک دیفرانسیل جلو هستند و دارای یک گیربکس 5 سرعته دستی و یک پیشرانه ی 4 سیلندر با حجم موتور 1.3 لیتر می باشند. قدرت این خودرو 93 اسب بخار با گشتاوری معادل 114 نیوتن متر و شتاب صفر تا صد 11.7 ثانیه می باشد. سرعت این دو خودرو معادل 160 کیلومتر بر ساعت است که مصرف ترکیبی آن 5.9 لیتر در صد کیلومتر می باشد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از آزمون تصادف C-NCAP در چین شده است.

جک S3  از انواع خودرو جک