فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | besturnblog

البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. جک S3 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جک و با همکاری شرکت Refine ساخته شده است. این خودرو ابتدا در سال 2013 با نام S30 و نام تجاری Heyue به بازار عرضه شد سپس در سال 2014 به نام S3 تغییر پیدا کرد.

http://betheme.irجک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک است که خلاقیت خودروسازان چینی در ظاهر خودرو به وضوح دیده می شود. در واقع چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری در ظاهر خودرو بیانگر خجالتی بودن ظاهر خودرو به همراه مقداری چاشنی خشونت است. این خودرو جک با طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا با خودرو برلیانس در بازار به رقابت می پردازد.

  • ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.
  • با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.
  • کارخانه جک با الهامات فراوان از محصولات برتر بازار و در راس آن‌ها توسان، دست به طراحی جک اس5 زد.

• تنها یک نوع پیشرانه برای این مجله خبری خودرو بسترن فاو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد. وجود اسپولیزر، سایز ایده آل شیشه ی پشت خودرو و چراغ های با فرم خوب، به کار گرفتن خطوط حجم دهنده روی درپوش صندوق و گلگیرها از ایده های طراحی خلاقانه در ساخت این خودرو است.

قیمت جک S5 خودرو صفر وکارکرده

شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است. همچنین با خرید اقساطی خودرو قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و دیگر لزومی ندارد که به یکباره تمام پول خود را صرف خرید یک خودروی استهلاک پذیر کنید که مجبور باشید زمان زیادی را به سوخت رسانی و تعمیر آن اختصاص دهید. برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است. برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند.

جکS5 تمیز مدل 1394

سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. صندلی‌های جک اس5 ارگونومی بسیار خوبی دارند و فضای کافی برای راحت نشستن سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. در مجموعه باید گفت کابین این خودرو و امکانات آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5و استقبال از آن بوده است. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.

خودرو جک J5 1.5 1394 دنده ای