صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | besturnblog

یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند. تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.

http://betheme.irجک اس ۵ کابینی دارد که به راحتی ۴ تا ۵ نفر در آن، جا می‌شوند و از طرفی صندوق جاداری هم دارد که برای مسافرت، یک مزیت محسوب می‌شود. وجود مانیتور 7 اینچی، نمایشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است.

  • حجم باک خودرو 72 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.
  • از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است.
  • شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد.

گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. وضعیت داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلندخوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. سیستم صوتی جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه ی دنده ای این خودرو ارتقاء پیدا کرده است و این سیستم صدایی تولید می کند که بسیار لذت بخش می باشد که این صدا قابل کنترل می باشد و این صدا از طریق دکمه های کنترلی که روی غربیلک فرمان نصب شده است، قابل کنترل می باشد.

فروش اقساطی جک S5

فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است.

جک جی5‏ 1.8 لیتر اتوماتیک 1394

خطوط حجمی روی پروفیل مجله خبری خودرو بسترن فاو و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت.