بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس*

با این بودجه می‌توانید لپ تاپی با پردازنده‌های Ryzen 7 یا Core i7 و پردازنده گرافیکی RTX 3050 خریداری کنید که توانایی اجرای جدیدترین عنوان‌ها با نهایت تنظیمات گرافیکی را دارد. در ادامه نیز بهترین مدل‌ها موجود با همین رنج قیمتی را به شما معرفی خواهیم کرد. با توجه به سخت‌افزار آن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان و گرافیست‌ها می‌باشد. قیمت لپ ‌تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد. به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ‌تاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح داده‌ایم.

حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ تاپ بدون مشکل بتواند مثلا مرورگر و چند برنامه‌ی دیگر را همزمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد. هر چقدر تعداد هسته‌های پردازنده مرکزی بیشتر شود و فرکانس پردازشی افزایش پیدا کند CPU می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد و کارهای مختلف را با سرعت بیشتری پردازش کند. زمانی که می‌خواهید یک لپ تاپ انتخاب کنید باید به چند نکته‌ی اساسی توجه ویژه داشته باشید و لپ تاپ‌های ادامه‌ی مطلب هم بر همین اساس انتخاب شده‌اند.

  • صفحه‌نمایش دقت رنگ و وضوح خیلی بالایی داره که باعث میشه از نگاه کردن بهش نهایت لذت رو ببرید.
  • حافظه ram 8 گیگابایت دقیقا بزرگ ترین تفاوت این لپ تاپ با لپ تاپ های هم قیمت خود می باشد.
  • خرید لپ‌ تاپ ارزان در شرایط فعلی به دلیل افزایش قیمت این محصولات در بازار افزایش چشمگیری یافته است.
  • ویندوز به طور خاص حول یک رابط صفحه نمایش لمسی بصری طراحی شده است (اگرچه می توان آن را با ماوس و صفحه کلید سنتی نیز استفاده کرد)، و گزینه های ناوبری شما را گسترش می دهد.
شاید لپ تاپ TUF Gaming FX706HEB-HX126 در سری اقتصادی برند ایسوس قرار بگیرند، اما مشخصاتی در حد و اندازه یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده می‌گذارد. به همین دلیل اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان اما قوی هستید، بهتر است که به این مدل از برند ایسوس توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر شما هم به این سری علاقه دارید و نمی‌خواهید بیش از 35 میلیون برای خرید لپ تاپ گیمینگ هزینه کنید، مدل ROG Strix G15 G513IE-AA بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

لپ‌تاپ‌های لنوو به نسبت قیمتی که دارند، کارایی خوبی داشته و مناسب اشخاصی هستند که نیاز به پردازش‌های سنگین کامپیوتری ندارند. البته در صورت استفاده درست از بهترین لپ‌تاپ‌های لنوو، می‌توان کارایی قابل قبولی را از محصولات این برند انتظار داشت. کارت گرافیک RTX 3060 لپ تاپ ROG Zephyrus GA401QM-K2314 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی جدیدترین بازی‌ها را با رزولوشن QHD اجرا می‌کند.

بهترین لپ تاپ ایسوس 2022 * 6 پیشنهاد ویژه برای خرید لپ تاپ ایسوس*

ایسر توی این مدل از 2 ترابایت حافظه هیبریدی برای ذخیره انواع فایل که شامل 1 ترابایت حافظه NVMe و 1 ترابایت حافظه HDD میشه در کنار 32 گیگابایت حافظه DDR4 برای سرعت رم استفاده کرده. طراحی محکم، زیبا و راحتی داره که در کنار هم یه ظاهر خیلی خوب رو تشکیل میدن. لپ تاپ بصورت کلی برای گیمینگ طراحی شده و ارگونومی خوب اون بهتون اجازه میده روی لپ تاپ تسلط خیلی خوبی داشته باشید. کیبوردی زیبا با نور پس‌زمینه داره که طراحی خیلی راحتی داره و همه انگشت‌ها به خوبی روی اون قرار میگیرن و دکمه‌ها خیلی نرم و روان کار می‌کنن. لپ‌تاپ از تمام راه‌های ارتباطی مثل وای‌فای، کارت حافظه، بلوتوث، HDMI، اترنت و یواس‌بی پشتیبانی می‌کنه. این مدل از USB 3.2 و تایپ‌سی هم پشتیبانی می‌کنه و میتونه خیلی سریع‌تر داده‌ها رو انتقال بده.

همچنین این لپ تاپ جذاب و البته گران قیمت ویژگی‌های ارزشمندی مانند بدنه با کیفیت، حسگر اثر انگشت، 1 ترابایت حافظه SSD، نور پس زمینه و پورت تصویر با پشتیبانی از تکنولوژی G-Sync را دارد. شرکت ایسوس برای مدل zenbook flip 15 q528eh یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی با تکنولوژی Nano Edge در نظر گرفته است. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن FHD بوده و به خاطر پنل IPS تصاویر را با رنگ‌های طبیعی و شفاف نمایش می‌دهد.

معرفی کامل انواع سی پی یو Core i5 اینتل

البته هر چقدر که نسل پردازنده، سری ساخت و قدرت بالاتر می‌رود، باید هزینه بیشتری برای خرید لپ تاپ گیمینگ خود بپردازید. لپ تاپ K3500PH یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که می‌توانید در این دسته بند خریداری کنید. جدا از آن ۴ گیگابایت کارت گرافیک مجزا و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و یکی از انتخاب های خوب برای افرادی است که کارهای مهندسی، طراحی، معماری و نقشه کشی انجام می‌دهد.

در بازه بالای 20 میلیون تومان رقابت بسیار سخت می شود و تمام گزینه ها بهترین هستند. همه گزینه های موجود از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و از تمام برند ها می توان گزینه های محبوبی را مشاهده کرد. نیازی نیست در بین مدل های انبوه به دنبال یک لپ تاپ خوب باشید بلکه فقط کافیست با توجه به بودجه و نیاز های خود در این مطلب لپ تاپ مدنظر خود را پیدا کنید و اقدام به سفارش آن نمایید.

همچنین نمایشگر FHD لپ تاپ دارای نرخ بروزرسانی 165 هرتزی است که به روان اجرا شدن بازی‌ها به خوبی کمک خواهد کرد. البته که 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD در Legion 5-JD وجود دارد تا برای نصب این بازی‌های سنگین محدودیتی وجود نداشته باشد. از پردازنده Core i H که بگذریم، به 16 گیگابایت حافظه رم می‌رسیم که سرعت پردازش‌ها را به خوبی بالا می‌برد.

MSI GF76 KATANA 12UE Core i7-12700H 16GB-1TB SSD-6GB RTX3060

عملکرد پایدار عالی، نرخ تازه‌سازی تصاویر بالا و کمترین زمان پاسخ‌دهی، از مزایای بهترین لپ تاپ ایسوس خانواده «Strix» است. امکان انجام برخی بازی‌های سبک و اجرای نرم‌افزارهای نسبتا با حجم پردازش بالا، از ویژگی‌های این نسل از پردازنده است. در حال حاضر بهترین لپ تاپ ایسوس مجهز به این سری و سری ۹ است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم. برای کارهای گرافیکی سنگین یا بازی، بهترین لپ تاپ با کارت گرافیک و حافظه ویدئویی اختصاصی را انتخاب کنید. داشتن منابع جداگانه برای گرافیک شما امکان پردازش سریع‌تر و روان‌تر را در حین تماشای فیلم، بازی یا انجام چند کار خرید بهترین لپ تاپ فراهم می‌کند.

آیا لپ تاپ دل خوب است؟