لیست قیمت خودرو جک JAC ۲۳ بهمن ایمالز | besturnblog

آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. طرح کلی داشبورد به دلیل بهره‌مندی از تریم نقره ای رنگ، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی جالب و جذاب برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است. عقب سی هائو X5 هم مثل بخش جلو، کاملا عوض شده و شاهد در، سپر و چراغ‌های جدید هستیم. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.

  • جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است.
  • خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.
  • با خرید اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید.
  • دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد.
  • آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.

طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S5 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد.. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است. شما می توانید باتماسبه مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.

درباره ماشین جک

مجله خبری خودرو بسترن فاوی جک S3 یکی از انواع خودروی کراس اور است که قیمتی مناسب تر نسبت به خودروهای کراس اور کره ای و ژاپنی دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است. معمولا تعداد اندکی مجموعه با ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو وجود دارد که از جمله آن می توان به شرکت سایا خودرو اشاره کرد. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید.

آپشن‌ها و تجهزات ایمنی جک S5

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

http://betheme.ir

اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. اگر در جستجوی شرکت در طرح فروش اقساطی جکجک S3 کرمان موتور هستید و پیش از خرید قصد دارید بدانید که در همین محدوده قیمتی و سطح کیفی، چه انتخاب‌های دیگری پیش روی شماست، خوب است بدانید که مهم ترین رقیب ماشین جک S3 برادر چینی او یعنی چری است. بهترین تبلیغ درباره یک خودرو این است که مالکان آن پس از مدتی ادعا کنند که ایمنی آن مطلوب، توان فنی مناسب، سواری نرم و راحت و به طور کلی خودرو خوش دست و بی‌آزاری است. تجربه موفق تولید خودروی جک S5 باعث شد تا شرکت کرمان موتور نسبت به مونتاژ خودروی دیگر این شرکت با نام جک S3 اقدام کند.