قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | besturnblog

بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت. جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است. حجم باک خودرو 45 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP اروپا شده است.

جک جی5‏ 1.8 لیتر اتوماتیک 1394

در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کروز کنترل، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز عقب کاسه ای و دو عدد ایربگ راننده و سرنشین جلو است. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد. چراغ های مه شکن در خودروی جک S3 در قسمت پلاستیکی جلوی ماشین تعبیه شده اند که منجر به ایجاد فضای خالی در لبه جانبی سپر و زیر چراغ اصلی می شود.

جک،S5،اتوماتیک مدل 98

در مجله خبری خودرو بسترن فاو ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

خودرو جک j3

یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. تمامی محصولات موجود در امداد باتری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر میباشد.. اگر ماشین جک S5 با استارت سنگین روشن میشود باتری را تست و در صورت لزوم تعویض کنید. در هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار، از موتور 1.3 لیتری میتسوبیشی با قدرت 93 اسب بخار استفاده شده است.

  • سیستم صوتی جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه ی دنده ای این خودرو ارتقاء پیدا کرده است و این سیستم صدایی تولید می کند که بسیار لذت بخش می باشد که این صدا قابل کنترل می باشد و این صدا از طریق دکمه های کنترلی که روی غربیلک فرمان نصب شده است، قابل کنترل می باشد.
  • اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.
  • آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد.
  • البته کوتاهی کاپوت جلو و پهنای زیاد شیشه جلو از زاویه دید جانبی به خوبی پدیدار است.

بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

http://betheme.ir