30 طرح جدید کناف سقف و ایده های نورپردازی سقف های زیبا-کناف آوگون

همچنین خدمات تخصصی را در زمینه طراحی ارائه می دهیم که این خدمات در هرکجا که باشید قابل دسترس است. فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید. • با طراحی کناف می توان نورپردازی‌های شیک و جذابی در فضا ایجاد کرد.

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون سقف خانه ها، کناف سقف می باشد. یکی از مهمترین عناصر در طراحی دکوراسیون خانه، سقف است که باید به آن توجه زیادی شود، چرا که در معرض دید است. امروز از جدید ترین طرح های کناف سقف برای تزیین و طراحی سقف خانه یا محل کار و… استفاده می شود. طراحی و اجرای کناف سقف پذیرایی برای مدل های ساده صرفا برای دکوراسیون های کلاسیک تر که نیازی به شلوغی بیش از حد ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.

می توانید کناف های که به شکل دایره های تودرتو تولید شده اند را برای طراحی سقف آشپزخانه استفاده کنید.‌ سقف کناف مدل گرد طرح ها و رنگ های مختلفی هستند. نصب و اجرای کنافِ سقف پذیرایی مدرن به دلیل اجرای آن در هر دکوراسیون منزل از طرح های هنری تا طرح های لاکچری یکی از پرطرفداراترین طراحی مربوط به سقف پذیرایی می باشد. امکان اجرای طرح های فانتزی، هندسی و طرح دار به دلیل فضای بیشتر اتاق های پذیرایی برای طرح مدرن بسیار پاسخگو است. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی بوده و یکی از انواع سقف کاذب در صنعت ساختمان‌سازی است. کناف نام یک برند خانوادگی آلمانی بوده و این شرکت جهت گسترش فعالیت‌های خود وارد کشور ایران شد. با توجه به اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی، استفاده از کناف با استقبال بی‌نظیری مواجه شده و امروزه طراحان داخلی از سقف کناف در پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب منزل بهره خواهند برد.

  • زیرا اجرای سقف رابیتس علاوه بر نیاز به مصالحی همچون رابیتس، گچ، میلگرد و پروفیل، نیاز به جوشکاری نیز دارد که موجب افزایش هزینه های اجرایی سقف کاذب گچی رابیتس می گردد.
  • یکی از ایده هایی که می توان در طراحی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد، طراحی سقف آشپزخانه با استفاده از روش کناف کاری می باشد.
  • کناف سقف پذیرایی برای ایجاد فرم و زیبا سازی دکوراسیون داخل خانه طراحی و اجرا می شود.
  • برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود.

اما به طور کلی می‌توان هزینه مصالح و دستمزد ساخت سقف کناف ساده را بین 170 تا 300 هزار تومان به ازای هر متر مربع در نظر گرفت. به همین منظور برای زیبایی دکوراسیون خانه ها از متریال های خاصی چون سقف کناف استفاده می شود. سقف کناف همان سقف گچی است اما با این تفاوت که این سقف ها به روز و مدرن تر از شقف گچی هستند. البته از تفاوت سقف گچی با سقف کناف می توان به عدم نیاز به زیرسازی اشاره کرد، چرا که این سقف ها به صورت آماده تولید و در بازار عرضه می شوند. سقف کناف نصب آسان تر و انعطاف‌ پذیری بالاتری نسبت به سقف گچی دارد و ظاهر آن هم مدرن تر و مجلل می باشد. با استفاده از سقف کناف می توانید، سقف خانه یا محل کار را زیبا تر و درخشان تر کنید اما به شرطی که نکات اجرای آن را به طور کامل و دقیق رعایت کنید تا سقف به صورت تخصصی و استاندارد طراحی شود.

اکثر مردم ترجیح می‌دهند سقف کناف اتاق پذیرایی آنها سفید رنگ باشد و سپس با نورهای رنگی آن را تزیین کنند. رنگ کناف به سه مدل پلاستیکی، روغنی و اکریلیک تقسیم می‌شود که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که سقف کناف از پرطرفدارترین محصولات برای تزیین سقف های خانه هستند و مزایا و معایب و نکات اجرای آن را شرح دادیم. توجه کنید که نصب سقف کناف کاری هرکسی نیست و باید با تجهیزات پیشرفته به صورت استاندارد جدیدترین مدل کناف نصب شود. یک روش جدید در طراحی دکوراسیون ایرانی استفاده از سقف کناف می باشد. بسیاری از افراد با نصب سقف کناف، به‌دنبال تغییر دکوراسیون پذیرایی هستند.

اگر سقف های کوتاهی دارید اصلا سراغ طرح های نامنظم و طرح های منحنی که کل سقف را در بر می گیرند نروید. برای سقف های کوتاه، سقف کناف مربعی و مستطیلی ساده ( دورباکس) و مدل های ساده خطی مناسب است، چون هر چه طرح کناف شلوغ تر باشد، سقف بیشتر به چشم می آید و کم بودن ارتفاع آن بیشتر مشخص می شود. چون فضای پذیرایی را تحت تاثیر خود قرار می دهند و باقی دکوراسیون شما به چشم نمی آید.

طرح کناف 43

30 طرح جدید کناف سقف و ایده های نورپردازی سقف های زیبا-کناف آوگون سقف و دیوار کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شود و بیش از 80 سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد. نکته مهمی که نباید فراموش کنید ایمنی این لوازم دکوراتیو بر روی سقف است. نصب محکم و اصولی هر گونه وسیله بر روی سقف از نکات مهمی ست که گاه به آن بی توجهی می شود و بسته به وزن و مدل سقف لازمست آن را در نظر بگیرید. برای مبلمان های فرانسوی، یک پذیرایی ساده با ابعاد 40 تا 75 متر و نورگیری خوب یا متوسط می توانید از گچبری های نسبتا ساده با حاشیه هایی به سبک کلاسیک در طراحی استفاده کنید.

به علاوه، شیوه های ترکیبی باعث جذابیت بیشتر و کاهش هزینه های تزیینات و اجرای سقف نیز می شوند. هزینه های دکور سقف یک ساختمان با چوب به صورت یکپارچه ممکن است تا ده ها برابر بیشتر از هزینه های یک سقف ترکیبی از پروفیل های چوبی در کنار رنگ باشد. این شکستگی ممکن است در حاشیه ها و با ایجاد یک کادر شکل بگیرد و یا بنا به جزییات موجود در کفسازی ساختمان، مانند پله های جدا کننده دو بخش از فضا یا بازشوهای موجود در دیوار تبدیل به یک پله نمایان در سقف شود. امروزه به دلیل استقبال بسیار زیادی که از نسل جدید گچ یا همان کناف در سراسر دنیا مشاهده است ، افراد زیادی به دلیل کاربردی بودن آنان ، در راستای تولید و ارائه این گونه محصولات در حال فعالیت می باشند . حتی در کشور ایران نیز ، تولیدکنندگان بسیاری برای تولید این گونه محصولات دست به کار شده اند و در تلاش هستند که با بهبود کیفیت مواد اولیه خود ، بهترین نوع از کناف را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهند . آنچه برای هر تولیدکننده ای و در هر جایگاهی بسیار با اهمیت می باشد ، تبدیل مخاطبان خود ، به مشتریان وفادار می باشد که در هر شرایطی ، کیفیت کالای آنان را تایید کنند .

مدل نور مخفی سقف پذیرایی

طرح هایی که برای کناف سقف پذیرایی می توان اجرا کرد، دارای ایده های خلاقانه بسیاری هستند. طراحی سقف در خانه های بزرگ و کوچک می تواند در بسیاری از موارد منحصر به فرد و خاص باشد. کناف سقف پذیرایی به دلیل قیمت ارزان، وزن سبک، مقاومت بالا، عایق بودن در برابر حرارت و سهولت در اجرا به یکی از محبوب‌ترین سقف‌های کاذب بازار ایران تبدیل شده است. در این مقاله ویژگی‌های مختلف این نوع سقف کاذب را بیان کردیم و برخی از مزایا و معایب آن را گفتیم.