معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | besturnblog

مجله خبری خودرو بسترن فاو داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند. جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد.

  • در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود.
  • فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع.
  • در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند.
  • بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد.
یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند. تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.

http://betheme.ir

گروه خودروسازی جک یکی از این کارخانه‌ها بود و به سرعت وارد فاز جدیدی از طراحی و مهندسی خودرو شد. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. وضعیت داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلندخوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. سیستم صوتی جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه ی دنده ای این خودرو ارتقاء پیدا کرده است و این سیستم صدایی تولید می کند که بسیار لذت بخش می باشد که این صدا قابل کنترل می باشد و این صدا از طریق دکمه های کنترلی که روی غربیلک فرمان نصب شده است، قابل کنترل می باشد.

شرایط فروش اقساطی خودرو جک S3 در شرکت سایا خودرو

جک اس ۵ کابینی دارد که به راحتی ۴ تا ۵ نفر در آن، جا می‌شوند و از طرفی صندوق جاداری هم دارد که برای مسافرت، یک مزیت محسوب می‌شود. وجود مانیتور 7 اینچی، نمایشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است.

جک S5 دنده‌ای بسیار تمیز در حد

برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است. فرم جلو و پنجره و همچنین شش ضلعی جلوی خودرو S3 الهامی از نمونه های قدیمی خودروهای توسان و النترا می باشد. توجه داشته باشید که با خرید قسطی خودرو از شرکت سایا و پرداخت منظم قسط های آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای امور مالی خود داشته باشید و ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی و جانبی برای خرج کردن درآمدتان اهمیت قائل شوید. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

برای خرید قسطی خودرو جک S3 چه مقدار پیش پرداخت لازم است؟