معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | besturnblog

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. برای خرید کفپوش های سه بعدی انواع خودرو جک می توانید یه صفحه محصولات کفپوش سه بعدی Sicg مراجعه کنید. چنانچه گفته شد مقدار پیش پرداخت خرید خودرو در این مجموعه عبارت است از کمترین مقدار قابل پرداخت برای یک خودروی خارجی که برای اطلاع از مقدار دقیق آن و با سنجیدن شرایط می توانید با مشاوران شرکت سایا خودرو در تماس باشید.

خودروی جک J5 MT دنده ای سال 2016

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.

http://betheme.ir

با ورود به صفحه قیمت جک و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. توجه داشته باشید بر روی ماشین جک S5 فقط باتری 7024 بلند نصب میشود و سایر باتری ها با ابعاد دیگر به علت ابعاد باتری و نوع کابلهای مثبت و منفی باتری نصب نمیگردد. این خودرو محصول شرکت جک موتورز چین است که با بهره گیری از نظرات طراحان و کارشناسان کشورهای مختلفی از جمله ژاپن ، ایتالیا، انگلستان و … طراخی شده است.

حداکثر سال تولید

زیرا قیمت تمامی خودروها را بر اساس معاملات روز همان تعیین می‌کند و می‌توانید خیالتان را راحت کنید که ماشین جک S3 را با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی دریافت خواهید کرد. اگرچه از ابتدای سال جاری، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان دستخوش نوسانات بسیار زیادی شده است و این افت و خیز، قیمت‌ها بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما این امر دلیلی نمی‌شود برای اینکه متقاضیان خرید یا تعویض حودرو، عقب بنشینند. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است.

سایر خودروهای

به همین دلیل می‌مجله خبری خودرو بسترن فاو آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد. اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند. این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید.

  • امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای گروهمحصولات جک JAC از جمله S3, S5, J3 Tojoy, J4,J5 را دارا می باشند.
  • شما می توانید باتماسبه مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.
  • معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.
  • تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است.