مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | besturnblog

فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد. صندلی های این خودرو با فرم مناسب و طرح و رنگ متناسب طراحی شده است که البته شاید بتوان گفت برای افراد با وزن بالا اندکی نامناسب هستند. وجود فضای مفید با حجم 600 لیتر در قسمت صندوق عقب یکی از ویژگی های خودرو جک S3 است که با جمع کردن صندلی های عقب می توان مقدار آن را افزایش داد. بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند.

محصولات اخیر

مجله خبری خودرو بسترن فاوگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای داخلی و خارجی از جمله خودروهای گروهمحصولات جک JAC از جمله S3, S5, J3 Tojoy, J4,J5 را دارا می باشند. با توجه به همه این امکانات و قدرت موتور اکثر افراد مایل به خرید این مدل از خودرو جک در بازار هستند. فرمان چرمی، طراحی ارگونومی، موتور ژاپنی،داشتن المان های بی نظیر در کابین ها و وجود اسب بخار 141 در خودرو از جمله امکانات بی نظیری است که در این خودرو تعبیه شده است. چری تیگو 5 در همان محدوده قیمتی واقع شده است که جک قرار دلرد و از نظر توان فنی و امکانات رفاهی، شرایط مشابهی با جک دارد. همین الان با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و برای خرید جک اقدام کنید.

طراحی ظاهری جک اس 5( JAC S5 )

به ویژه که بسیاری از مشتریان توانایی خرید خودرو گرانتر کره‌ای را نداشته و می‌توانستند با بودجه ای در حدود ۷۵ میلیون تومان اقدام به خرید یک کراس اوور با طراحی داخلی نسبتا مدرن کنند. جک اس 5 یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت. قیمت جک برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات جک موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است.

جکs5 اتومات مدل 97 لاکاغذی

انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد. در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است. تنوع و ارائه این خودروها در مدل های مختلف جوابگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه ای است. در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است.

http://betheme.ir

نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت. هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.

  • اگرچه از ابتدای سال جاری، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان دستخوش نوسانات بسیار زیادی شده است و این افت و خیز، قیمت‌ها بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما این امر دلیلی نمی‌شود برای اینکه متقاضیان خرید یا تعویض حودرو، عقب بنشینند.
  • در هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار، از موتور 1.3 لیتری میتسوبیشی با قدرت 93 اسب بخار استفاده شده است.
  • همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد.
  • خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است.
  • برای خرید اقساطی جک s3 ابتدا اعتبار مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس با شرکت وارد معامله شوید.
  • این پیشرانه می‌تواند حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید کند و حداکثر سرعت خودرو را به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت برساند.