صفحه اصلی شرکت کرمان موتور بزرگترین خودروساز خصوصی کشور | besturnblog

سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. صندلی‌های جک اس5 ارگونومی بسیار خوبی دارند و فضای کافی برای راحت نشستن سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. در مجموعه باید گفت کابین این خودرو و امکانات آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5و استقبال از آن بوده است. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایتمبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند.

طراحی ظاهری جک اس۵

فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است. منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است.

جکs5 اتومات مدل 96

خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت.

  • Sol X7 یا همان Jiayue X7 یک کراس اور سایز متوسط است که توسط جک موتورز با مارک Sol و Jiayue تولید شده است.
  • از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است.
  • در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید.
  • بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.
  • در این خودرو تعداد اندکی کلید تعبیه شده است تا از شلوغی داخل آن جلوگیری شود.
البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. جک S3 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جک و با همکاری شرکت Refine ساخته شده است. این خودرو ابتدا در سال 2013 با نام S30 و نام تجاری Heyue به بازار عرضه شد سپس در سال 2014 به نام S3 تغییر پیدا کرد.

دیدگاه برای فروش اقساطی جک s3

• تنها یک نوع پیشرانه برای این مجله خبری خودرو بسترن فاو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد. وجود اسپولیزر، سایز ایده آل شیشه ی پشت خودرو و چراغ های با فرم خوب، به کار گرفتن خطوط حجم دهنده روی درپوش صندوق و گلگیرها از ایده های طراحی خلاقانه در ساخت این خودرو است.

http://betheme.ir