تاریخ قوطی سازی در ایران شرکت کن سازان پارسیس | brassonline

در کنار تمام مزایا و منافعی که همکاری‌های فناورانه در پی دارد، همکاری بین صنایع و شرکت‌های بزرگ و شرکت‎های فناور، با مشکلات عدیده‌ای همراه است. از این‎رو کارگروه صنعت و بازار به عنوان یک نهاد تسهیل‎گر سعی می‎نماید تا با کاهش ریسک این همکاری، فرایند تبادل فناوری را تسریع نماید. شرکت لینکران با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) با تجاری‌سازی ایده‌های جدید جهت ارتقاء طرح‌های دانش‌بنیان برطرف‌کننده نیاز بازار و تبدیل آنها به پروژه‌هایی موفق، فرصت تجاری‌سازی ایده‌های جدید در مصالح ن…

بررسی حاشیه سود و کاربرد آن در تحلیل بنیادی گروه فولادسازی

کشور ما از نظر تعداد و غنای معادن سرب و روی در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته فلزات رنگین و آلیاژ است. معادن سرب و روی انگوران در استان زنجان، معادن سرب و روی نخلک و مهدی‌آباد در استان یزد و معدن سرب چاه خربزه در استان اصفهان از جمله معادن مهم کشور هستند. فملی و فباهنر در سال‌های گذشته همواره در میان سودآورترین شرکت‌های بورسی بوده‌اند. هر چند که در بازه‌های مختلف زمانی و به دلیل نوسانات نرخ ارز و قیمت‌های جهانی میزان سودآوری این شرکت‌ها نیز تغییر کرده است، اما میانگین حاشیه سود ۲۸.۴% در ۵ سال گذشته برای فملی نشان از عملکرد مناسب این شرکت دارد.

  • پس از فراوری بوکسیت و افزایش خلوص آن، ماده‌ای به نام آلومینا تولید می‌گردد.
  • نخستین روز هفته بازار آهن و فولاد در کلیه مبادی فروش نوسانات سینوسی متعددی داشت.
  • این تحقیقات در واقع شروعی برای بکارگیری قطعات CFS در صنعت ساختمان سازی در آمریکا گردید.
  • بسیاری از ابزارهای ماشین‌کاری مدرن صرفاً پیشرفت‌هایی در ابزارهای ماشین‌کاری دستی هستند که قرن‌هاست وجود داشته‌اند.
  • برای مثال در برخی از روش‌های تولید فولاد از کک استفاده می‌شود اما در برخی روش‌ها از گاز طبیعی.
  • سطح مقطع بیلت می‌تواند مربعی یا دایره‌ای شکل بوده و از بلوم (۲۳۰ سانتی‌متر مربع) کوچکتر است.

برای اجرای سیستم ساختمانی LSF همانند سایر سیستم های رایج ساختمان سازی ابتدا طرح های معماری و سازه ای و سپس نقشه های اجرایی تهیه شده و براساس آن سیستم اجرا می شود. مقاطع سرد نورد شده به دلیل سادگی تولید و زمان کمی که برای تولید آن ها به کار می رود با قیمت مناسب تری در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی در دسترس می باشند. از طرف دیگر دولت برای ثبات و محافظت از داشته‌های اقتصادی خود از سیاست قیمت گذاری فولاد استفاده می‌کند. علاوه بر فولاد، قیمت مواد اولیه و نسوز و مواد آلیاژی وارد شده نیز تحت تاثیر نوسانات بهای ارز می باشند. استخراج فولاد از معدن، فرآیند تولید و ریخته گیر فولاد خام، اجرای عملیات ثانویه و نورد فولاد و در پایان مرحله مصرف و فروش، در تمامی این مراحل برای جریان داشتن فرآیند اجرایی نیاز به نیروی انسانی کارآزموده و آگاه است.

کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی

اولین اقدام‌ها برای راه‌اندازی صنعت فولاد در ایران به سال ۱۳۰۶ باز می‌گردد که متاسفانه در آن زمان وقوع جنگ جهانی دوم مانع از رشد و گسترش این صنعت در ایران شد. در سال ۱۳۴۲ توافقنامه‌ای بین ایران و سوئد مبنی بر احداث کارخانه فولاد در خوزستان بسته شد. پس از آن بخش دولتی شروع به فعالیت کرد و به‌تدریج واحدها و شرکت‌های مختلفی را در زمینه تولید فولاد احداث کرد.

تاریخ قوطی سازی در ایران شرکت کن سازان پارسیس | brassonline

به طور کلی قوطی سازی زیر مجموعه صنعت بسته‌بندی است که در ایران مسیر طولانی را از گذشته تا به امروز طی کرده است، و با توجه به مشکلاتی از جمله کمبود نیروی آموزش دیده، عدم ارتباط با سایر شرکت‌های ساخت قوطی در دنیا، تجهیزات ناکافی و… برای پیشرفت، مسیر طولانی را نیز در پی دارد. این یکی دیگر از مشاغل بزرگ مربوط به آهن و فولاد است که می‌توانید با سرمایه‌گذاری متوسط شروع کنید. بخش‌های مختلفی از جمله ساخت‌وساز، تولید خودرو و زیرساخت‌ها متقاضیان دائمی این نوع خدمات هستند. با این حال، حتی اگر سابقه تحصیلی مرتبطی نداشته باشید باز هم می‌توانید این کار را با سرمایه‌گذاری متوسط راه بیندازید.

زیر و بم صنایع برتر بورسی(فلزات اساسی)