معرفی و مقایسه انواع خودرو جک سینوس فرش SiCG | besturnblog

با مجله خبری خودرو بسترن فاو اقساطی خودرو جک S3 دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه فروش خودرو به صورت یک جا نیست و کافی است که مبلغ ان را به صورت ماهانه و قسط بندی بپردازید. جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت . مدتی ماشین را روشن نکرده بودم باتری خالی کرد بعد از باطری به باطری کردن و روشن کردن ماشین متاسفانه تنظیم عقب رفتن اتومات صندلی بهم خورده است. قیمت بازار جک S5 نیز حدود 2 تا 3 میلیون تومان از قیمت نمایندگی بیشتر است.

خریدار جک s5 سفید مدل پایین

در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند. دومین نکته ای که احساس رضایت به شما میدهد موتور قدرتمند این خودرو می باشد که با کمک توربوشارژ نیروی کافی را برای اینکه این شاسی بلند که وزن آن 1545 کیلوگرم می باشد بتواند حرکت کند تولید می کند. کابین جک s5 بسیار راحت می باشد و به دلیل این که موتور به خوبی عایق بندی شده است صدای کمی از موتور به داخل کابین وارد می شود. سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ‌های جلو و مستقل چند بازو در عقب، ضربات را جذب می‌کنند و در وضعیت خوبی قرار دارند. طراحی داخلی جک S5 به ویژه هنگام عرضه اولیه این خودرو به بازار ایران در قیاس با سایر تولیدات نسبتا اقتصادی موجود در کشور بسیار زیباتر و مدرن به نظر می‌رسید.

  • وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است.
  • مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.
  • طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد.
  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. آیتمی که چینی‌ها حتی تولیدات بی‌کیفیت خود را نیز با این ترفند به فروش بالا می‌رسانند. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد. از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد.

قیمت کی ام سی T8

نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت. هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود.

جکS5 تمیز مدل 1394

در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود. اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد. جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. نمای کناری جک s5 دارای طراحی هماهنگی با جلوی خودرو و چراغ های عقب است، برای همین از بالای دستگیره های درب یک خط به سمت چراغ های عقب کشیده شده است برای اینکه نمای کناری جک s5 یکنواخت و یک شکل نباشد.

http://betheme.ir