قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | besturnblog

این خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. همین امر موجب شده است که این خودرو همچنان در بازار فروش بالایی داشته باشد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

http://betheme.irطراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند. جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد.

گروه تولیدی صنعتی سینوس فرش

یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. با توجه به اینکه طراحی نمای عقب خودرو از یک خودروی دیگر الهام گرفته شده است اما نمای عقب با نما های دیگر بسیار هماهنگ می باشد و این خودرو بسیار زیبا و جذاب کرده است. چراغ های عقب نیز دارای گرافیک خوبی هستند و توجه بیننده را به خود جذب می کند. تنها تغییر نمای عقب جک s5 اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای این خودرو اضافه شدن نام DCT 6 زیر نام JAC می باشد که این کلمه به معنای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه می باشد و این باعث می شود که تفاوت دو نسخه اتوماتیک و دنده ای را متوجه شوید. شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است.

محصولات اخیر

از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد. این خودرو دارای 2 کیسه هوای ایمنی (برای تیپ های فول و سفارشی)، سیستم ضد بلوکه ترمز ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی آغاز حرکت از روی تپه ، سیستم های کمکی ترمز می باشد. خودروی جک S3 از تولیدات این شرکت است که در ماه اگوست سال 2014 وارد بازار چین شد. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. یکی از انواع معروف خودورهای کراس اور چینی که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است خودروی جک S3 می باشد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

  • این خودرو ابتدا در سال 2013 با نام S30 و نام تجاری Heyue به بازار عرضه شد سپس در سال 2014 به نام S3 تغییر پیدا کرد.
  • در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است.
  • جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود.
  • بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران برآورد می‌شود.
  • مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است.

برای کسب اطلاعات می مجله خبری خودرو بسترن فاوید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است. فرم جلو و پنجره و همچنین شش ضلعی جلوی خودرو S3 الهامی از نمونه های قدیمی خودروهای توسان و النترا می باشد. توجه داشته باشید که با خرید قسطی خودرو از شرکت سایا و پرداخت منظم قسط های آن می توانید برنامه ریزی دقیقی برای امور مالی خود داشته باشید و ضمن جلوگیری از هزینه های اضافی و جانبی برای خرج کردن درآمدتان اهمیت قائل شوید. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.