صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | besturnblog

طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. به بهانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه خودروی کرمان و حضور گسترده شرکت کرمان موتور در این روی… امداد باطری عرضه کننده انواع باتری اصلی و فابریک برای خودرو جک S5 به صورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد.. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد. در بخش تجهیزات ایمنی مجهز به کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز کمکی و دو عدد ایربگ سرنشینان جلو است. شما می توانید باتماسبه مرکز پیام و یا ثبت درخواست خود از طریق اپلیکیشن خدماتی چون حمل خودرو با یدک کش و کفی، خدمات برق و باتری، تعمیرات سیار و سوخت رسانی را دریافت نمایید.

جک J5 یک سدان خانوادگی محبوب و ارزان

مجله خبری خودرو بسترن فاو تورین جی3 که کلا با نام توجوی معرفی شد، محصول شرکت جک موتورز چین است که در دو مدل هاچ بک و سدان تولید شد و شرکت کرمان موتور در سال 91و92 این خودرو را به کشور وارد کرد. حجم باک خودرو 55 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد. جک S5 یک شاسی بلند کامپکت است که توسط کمپانی جگ موتورز تولید شده و جایگاهی بالاتر از برادر کوچکتر خود یعنی S3 دارد. این خودرو ابتدا در سال 2012 در نمایشگاه اتومبیل پکن با نام JAC Eagle S5 رونمایی شد.

لیست قیمت خودرو جک JAC (۲۳ بهمن)

با فعالیت های متداوم این شرکت چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند.

  • در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد.
  • بهترین تبلیغ درباره یک خودرو این است که مالکان آن پس از مدتی ادعا کنند که ایمنی آن مطلوب، توان فنی مناسب، سواری نرم و راحت و به طور کلی خودرو خوش دست و بی‌آزاری است.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق طراحی شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

خریدار جک s5 سفید مدل پایین

در نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. این شرکت در ابتدا مشغول به ساخت کامیون بود و در قرن حاضر خودروهای سواری را تولید می کند. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم .

http://betheme.ir