خرید باتری ماشین جک S5 اصل کره با طول عمر بالا و ضمانت نامه کتبی | besturnblog

فیس لیفت جدید از نظر ابعاد و اندازه چندان تفاوتی با مدل فعلی جک S5 ندارد و برابر است با ۴۵۰۵ میلیمتر طول، ۱۸۵۰ میلیمتر عرض و ۱۶۹۸ میلیمتر ارتفاع. Copyright 2020 طراحی سایت وب هانا تمامی حقوق و مطالب منتشر شده برای سایت امداد باتری محفوظ و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. سایت منطقه خودرو با ارائه اطلاعات شفاف و مبتنی بر واقعیت، به ارتقاء کیفیت فرایند “ارزیابی”، “انتخاب”، “خرید” و “نگهداری” خودروی مورد نظر شما عزیزان پرداخته و همواره در کنار شما خواهد بود.

JAC J3

یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. تمامی محصولات موجود در امداد باتری دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر میباشد.. اگر ماشین جک S5 با استارت سنگین روشن میشود باتری را تست و در صورت لزوم تعویض کنید. در هر دو مدل هاچ بک و صندوق دار، از موتور 1.3 لیتری میتسوبیشی با قدرت 93 اسب بخار استفاده شده است.

جک S5 صفر نقدو اقساط تحویل فوری1401

کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است. البته کپی‌برداری از محصولات شرکت‌های دیگر، امری طبیعی میان تولیدکنندگان چینی است. کارخانه جک با الهامات فراوان از محصولات برتر بازار و در راس آن‌ها توسان، دست به طراحی جک اس5 زد.

  • جک اس 5 یک کراس اوور جمع و جور شهری چینی است که نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به عنوان یک مدل مفهومی کانسپت به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل راهی بازار کشورمان شد که استقبال نسبتا گسترده مشتریان کرمان موتور در پی داشت.
  • خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود.
  • از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد.
  • برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است.
  • همان گونه که در ابتدای متن مزایای خرید قسطی این خودرو را از نظر گذراندیم و همچنین با توجه به ویژگی های فنی و تجهیزات ایمنی این خودرو، امکانات رفاهی و دیگر آپشن ها، خرید این خودرو با توجه به شرایط امری هوشمندانه و کاملا منطقی است.

آپشن هایی که در مجله خبری خودرو بسترن فاو جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید. آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

جک s5نیو فیس سفید مدل 1401صفر خشک

به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد. در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. در این شرکت خودروهایی که به صورت فروش اقساطی در اختیار مشتری قرار می گیرند در کوتاه ترین زمان ممکن پس از طی مراحل اداری به خریداری تحویل داده می شوند و خریدار با خاطری آسوده و استفاده از شرایط فروش اقساطی می تواند صاحب خودروی مورد نظر خود شود. خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است. در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند.

http://betheme.ir