خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

اما این باور غلط بوده و بهتر است بیش از دو ماه از تاریخ باتری خریداری شده نگذشته باشد. چراکه در صورتی که باتری مدام بدون استفاده رها شود، عمر آن کاهش می یابد. به بیان ساده تر سیکل شارژ و دشارژ بوده که موجب می شود عمر باتری بالاتر رود. برای مطالعه مقاله آیا باتری اتمی ماشین قابل شارژ است؟ کلیک کنید.

  • این باطری به دلیل کیفیت برتر و طول عمر بیشتر نسبت به سایر باتری های کره ای، می تواند رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
  • باتری برنا هم کیفیت مطلوبی دارد اما، سپاهان دارای طول عمر بیشتر و همچنین مدت زمان گارانتی تعویض طولانی تری است.
  • برای مطالعه مقاله از کجا بفهمیم باتری ماشین خراب است کلیک کنید.
  • Cold Cranking Amps (CCA) همان جریان تست درجه حرارت پایین باتری یا آمپر گرداندن میل لنگ در شرایط سرد است.

وضعیت سلامت این باتری ها از نشانگر وضعیت طراحی شده روی آنها قابل تشخیص است. در صورتی که نشانگر باتری سبز باشد، باتری در سلامت کامل است. اگر نشانگر سفید باشد باتری به شارژ نیاز داشته و اگر نشانگر قرمز یا قهوه ای باشد، عمر باتری ماشین به پایان رسیده است. برای مطالعه مقاله از کجا بفهمیم باتری ماشین خراب است کلیک کنید. احتمالاً همه ما می‌دانیم که ولتاژ باتری ماشین سواری 12 ولت است.

اگر باتری تا 500 اهم مقاومت داشته باشد، می‌توان نتیجه گرفت که عمر بسیار قابل قبولی دارد یا به سادگی مورد سوء استفاده قرار گرفته است. از نظر تئوری، یک باتری، به عنوان مثال، با ظرفیت اسمی 1000 میلی آمپر ساعت، می تواند جریانی معادل 1000 میلی آمپر برای 1 ساعت، 100 میلی آمپر برای 10 ساعت، یا 10 میلی آمپر برای 100 ساعت ارائه دهد. این یکی از مهم ترین ویژگی های باتری است، زیرا زمان کارکرد لوازم الکتریکی متصل به باتری به ظرفیت آن بستگی دارد. و پس آمپر ساعت چیست؟ آمپر ساعت (Ah) ظرفیت باتری است که در جریان کاهش یافته 1 آمپر، باتری در 1 ساعت به حداقل ولتاژ مجاز تخلیه می شود.

ظرفیت باتری خودروها

ظرفیت الکتریکی نامی در علامت گذاری باتری نشان داده شده است. این پارامتر بسته به پارامترهای موتور خودرو (نوع، حجم و قدرت)، شرایط عملکرد خودرو و تجهیزات آن با تجهیزات الکتریکی مختلف انتخاب می شود. این پارامتر اصلی ترین پارامتری است که هنگام انتخاب باتری باید به آن توجه شود. ارتباط مستقیمی با مقدار برقی دارد که باتری هنگام تخلیه در آن از خود خارج می کند کار طولانی.

روشن کردن باتری مرده بدون نیاز به ماشین دیگر

خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

باید در نظر داشت که محاسبه مقدار خازن باید با در نظر گرفتن طراحی های مختلف و ویژگی های فنی باتری انجام شود. در این مورد، ما در مورد شرایط عملیاتی، مقدار حجم جزء فعال و همچنین پارامتر ضخامت صفحات نصب شده در داخل سازه صحبت می کنیم. علاوه بر این، ظرفیت باتری نیز تحت تأثیر مقدار جریان تخلیه با دمای محلول سیال کار در بانک ها قرار می گیرد.